راه اندازی دیزنی + در 24 مارس غیر قابل اجتناب است. فیدهای توییتر ، سایتهای طرفداران مارول و محتوای YouTube مربوط به مماس در همه جا با درخشش "سفید روی آبی" از آرم سرویس جدید جریان پخش شده است. البته همه ما از قدرت دیزنی آگاه هستیم. از همه اینها ، این کوسه تابناک دنیای رسانه است که سال گذشته بیش از 71 میلیارد دلار از شرکت های تابعه رسانه ای را در چاله های باز خود در حوزه سرگرمی جمع کرد.
بدون شک ، تجارت دیزنی و وعده دسترسی نامحدود به فهرست بیش از 500 فیلم و 350 مجموعه تلویزیونی خود ، تضمین کننده پذیرش خدمات جدید در انگلستان خواهد بود. در واقع ، 28.6 میلیون مشترک آمریکایی که قبلاً در غول استریم جدید ثبت نام کرده اند ، نشانه هایی از پتانسیل اروپایی خدمات ارائه می دهد. اما این حضور جدید چه تاثیری بر پخش کنندگان زمینی پیش از این در انگلیس خواهد داشت؟ و آیا این می تواند پایان را برای نام تجاری منحصر به فرد تلویزیون بچه ها در انگلیس به پایان برساند؟ بزرگسالان در سنی خاص ، دیزنی را با چهار فیلم خود در سال حمله به سینماهای تفریحی برابر می کنند. برای این نسل ، دامنه واقعی دستیابی تجاری مدرن دیزنی فقط در شرایطی محقق می شود که فرزندان شما به اندازه کافی پیر باشند تا بتوانند از راه دور کنترل دستی خود را از راه دور کنترل کنند. دیزنی بسیار شلوغ بوده است. از گهواره تا اواخر اوقات ، دنیایی غیرقابل اجتناب وجود دارد که بطور تصادفی در بیشتر کودکان دارای سن مدرسه در نیمکره غربی جویده می شود. در سال 2018 ، درآمد دیزنی برای فروش کالاهای فرعی به تنهایی 4.65 میلیارد دلار جالب بود. همه جا بودن ماهواره های دارای مارک Frozen 2 در خط مقدم مدارس ابتدایی ، اشاره ای به مقدمات دسترسی دیزنی در انگلستان دارد.
برای کودکان بزرگتر ، بازدید از فیلم فرنچایز مانند Zombies 2 و Descendents 3 به نسخه های ضروری تبدیل شده است. "Fired up" ، آهنگ آهنگ اول از زامبی ها ، بیش از 99 میلیون بازدید در YouTube به نمایش درآورد و روشی را نشان می دهد که دیزنی می تواند توجه خود را از طریق کانال دیزنی Music VEVO (DMV) مستقر در YouTube نشان دهد. جایی که درگیری نوجوانان YouTube ، سایر پخش کنندگان زمینی را تضعیف کرده است ، فروشگاه بارگیری موجود در DMV به عنوان ویترینی برای glitz با بودجه بزرگ آمریکایی در محتوای Disney + عمل می کند. توانایی دیزنی برای تبدیل این نمایشگرهای هوشمند هدایت شده توسط YouTube به YouTube ، به اشتراک های پرداخت نقدی تحسین برانگیز است ، و شاید به یک مدل تجاری بسیار موفق که در آن محتوا با بودجه بزرگ و تعامل جوانان YouTube با خوشحالی ممکن است وجود داشته باشد ، تحسین برانگیز باشد. برعکس ، تلویزیون بچه های انگلیس هرگز تحت فشار بیشتری قرار نگرفته است. . ژانت استیمرز ، کارشناس رسانه کودکان و استاد فرهنگ و رسانه در کالج کینگ کالج لندن می گوید: "محتوای کودکان در انگلستان همیشه مورد حمایت نیست." "این در هر جایی به جز در بازارهای بزرگی مانند ایالات متحده ، جایی که تولید با فرانشیزه های بزرگ تأمین می شود ، کمبود هزینه نیست." مطمئناً ، محتوای پخش شده و رقابت از یوتیوب در حال حاضر تأثیر بسزایی در جذب جوانان پراکسی داشته است ، به طوری که CBBC زمان مشاهده کودکان 6 تا 12 ساله از میانگین روزانه 11 دقیقه در سال 2010 به 5 دقیقه در سال 2018 کاهش یافته است. تحقیقات Ofcom در سال 2018 نیز اشاره به اهمیت در حال کاهش پخش زمینی در انگلستان ، با تنها 69 درصد از والدین در سال 2018 گزارش دادند که پخش کنندگان زمینی مستقر در انگلستان نقش مهمی در عادات مشاهده فرزندان خود ایفا کرده اند – کاهش چشمگیر از بازگشت 81 درصدی سال 2014 .
پراکسی ، با وجود راه اندازی قریب الوقوع دیزنی + ، خوش بین است. سخنگوی این سازمان می گوید: "ما افتخار می کنیم که پراکسی طیف گسترده ای از برنامه های متمایز و خانگی را برای کودکان انگلیسی ارائه می دهد." "ما اطمینان داریم که نمایش های ما از خود صحبت می کنند و انتخاب بیشتر در بازار تلویزیون کودکان فقط می تواند خبر خوبی برای مخاطبان باشد." مطمئناً کیفیت ، مقیاس و دامنه محتوای برنامه ریزی شده دیزنی + چشمگیر است. بودجه برای فیلم تلویزیونی بسیار موفق Descendents 3 (منتشر شده در اوت 2019) 15 میلیون دلار هزینه در نظر گرفته شده است ، در حالی که اسپین آف بسیار پیش بینی شده The Mandalorian دارای یک سری هزینه 100 میلیون دلاری است. اما اگر غول های آمریکایی بازیکنان منطقه را تحت فشار قرار دهند ، در واقع می تواند به معنای انتخاب کمتری باشد و محتوای محلی کمتری داشته باشد. دیزنی در هنگام تماس با وی ، تأیید نخواهد کرد که آیا رویکرد پر هزینه و جهانی که دارای هزینه بسیار بالایی است ، پروژه هایی را شامل می شود که صریحاً خاص انگلیس باشد.
چه زمانی نمایش در Disney + هنگام راه اندازی در انگلستان برگزار خواهد شد؟
استیمرز می گوید: "این تنها پراکسی است که محتوای بسیار گراش را در انگلیس ایجاد و یا آن را کمیسیون می کند." بسته به سن شما ، ممکن است گرانت هیل ، بینی ملکه یا تریسی بیکر را به خاطر بسپارید. Steemers گفت: "یكی از مواردی كه در گزارش های Ofcom به دست می آید این است كه اقلیت بزرگی از بچه ها تا 40٪ خود را در نمایش ها منعكس نمی كنند و این به ویژه در مورد شمال و میدلندز است." می گوید "من فکر می کنم این چیزی است که واقعاً پراکسی به آن روی آورده است." او معتقد است که این شرکت باید بفهمد که چگونه می تواند به روش های جدید به کودکان برسد. در حقیقت ، نگرانی گسترده تری آغاز می شود که بینندگان نوجوان با ارائه پیشنهادات فریبنده YouTube از دیزنی + برنامه های بریتانیایی کمتری را مصرف می کنند. و در حالی که تلویزیون روزگاری نوجوانان و کودکان بزرگتر انگلستان را با نسخه های روی صفحه ای از دنیای اطراف خود درگیر می کرد ، ممکن است این بینندگان تقریباً به طور انحصاری به محصولاتی ارائه دهند که ایده آل جوانان آمریکایی شده را ارائه می دهند. حق رای دادن فرزندان و آکروبات های زامبی ها (بر اساس کتاب Zombies and Cheerleaders) در حال حاضر راه خود را به برنامه های مشاهده از پیش از نوجوانان تسخیر کرده اند. رشد Netflix ، بدون شک ، همچنین به کاهش چشمگیر تعامل پخش کننده زمینی در بین بینندگان جوان کمک کرده است. با این حال ، برنامه نویسی کودکان فقط 11 درصد از کل تولید نتفلیکس را تشکیل می دهد ، که به طور قابل توجهی کمتر از دیزنی + است. اعتراضات مربوط به پتانسیل تبدیل شدن بازار تلویزیون کودکان بریتانیا به حاشیه رانده شدن در حال حاضر منجر به ایجاد مخاطبان جوانان شده است. صندوق محتوا (YACF) ، که قول داده است برای کمک به افزایش تولید محتوای خاص انگلستان برای کودکان ، 57 میلیون پوند پول نقد دولتی سرمایه گذاری کند. با این وجود ، مشکلاتی که پخش کنندگان انگلستان با آن روبرو هستند احتمالاً در سالهای آینده افزایش می یابد. جکی ادواردز ، رئیس YACF می گوید: "دسترسی مجاری بریتانیا ، کانال ها و سیستم عامل های تنظیم شده می تواند در موقعیتی قدرتمند باشد تا زمانی که آنها دسترسی گسترده ای به دسترسی به محتوا داشته باشند." وی گفت: "ما نه تنها برای تحریک طیف وسیع تری از انتخاب برای افراد زیر 18 سال وجود داریم – زیرا می دانیم تنوع انتخاب بسیار حیاتی است – بلکه برای حمایت از داستان های انگلستان که بازتابی از آرایش غنی ، متنوع و پویا کشور است. انتخاب اضافی همیشه خوش آمدید ، اما اهمیت محتوای رایگان برای همه را در خطر داریم فراموش می کنیم. کمی از تلویزیون کلاسیک بچه های انگلیس باقی مانده است.
اکنون فقط با 49.99 پوند می توانید به دیزنی + وارد شوید ، که یک پیشنهاد زمان محدود است. راهنمای ما را به بهترین نمایش ها و فیلم های تلویزیونی دیزنی پلاس بخوانید تا ببینید اشتراک با چه چیزی دریافت می کنید. وقتی با استفاده از لینک های خرده فروشی در داستان های ما چیزی را خریداری می کنید ، ممکن است یک کمیسیون وابسته کوچک کسب کنیم. این بر محصولاتی که توصیه می کنیم تأثیر نمی گذارد
داستانهای بسیار جالب تر از WIRED😓 آیا الکل کوراو ویروس را می کشد؟ بزرگترین اسطوره ها ، شگفت زده – بهترین نمایش ها که به دیزنی پلاس بریتانیا می رسد – توالتهای خنثی جنسیتی یک شکست بزرگ است (تاکنون)
am کلاهبرداری عظیم Airbnb لندن را در دست می گیرد – WIRED را در توییتر ، Instagram ، Facebook و LinkedIn دنبال کنید
ایمیل را از WIRED دریافت کنید ، جلسه توجیهی بدون مزخرف خود را درباره همه بزرگترین داستانهای فن آوری ، تجارت و علم دریافت کنید. در صندوق ورودی خود را هر روز هفته در 12:00 تیز.
با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، شما با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید
متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما خواهید شنید.
متأسفیم ، یک ایمیل نامعتبر وارد کردید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.