افراد عزیز چهره های خود را در برابر پنجره های منزل تحت فشار قرار می دهند ، یا از یک درب آستان دو متر فاصله دارند. همسایگان نگرانی های خود را در مورد مسیرهای کلیسا فریاد می زنند. به عصر ارتباط با سلامتی به ارتباطات خوش آمدید. فاصله دوری اجتماعی و انزوا برای کند کردن شیوع ویروس همچنین بزرگترین آزمایش کار از خانه را در جهان ایجاد کرده است و با این سؤال در مورد نحوه به اشتراک گذاشتن پیام ها با کارکنان پراکنده در چهار باد.
واکنش شرکتها به تعطیلی دفاتر مربوط به کورو ویروس در اولویت قرار دادن ارتباط انسانی بر روی رله خالص اطلاعات است. بازارهای سهام جهانی تقریبا بی امان سقوط کرده اند ، اما سهام Zoom ، سرویس آنلاین ویدئو و کنفرانس از راه دور ، امسال به 91 تقاضا افزایش یافته است زیرا تقاضای شرکت برای سنبله محصول خود است. براساس تحلیلگران برنشتاین تحقیق ، تا پایان ماه فوریه زوم 2.22 میلیون ماهانه اضافه کرده بود. کاربران فعال ، ضرب و شتم 1.99 میلیون در ماه به طور متوسط در کل سال 2019. بزرگنمایی داده های استفاده یا بارگیری را به اشتراک نمی گذارد و درمورد ارقام اظهار نظر نمی کند. تقاضای تعامل با گفتگوی کار معکوس شدید روندهای قبل از عروق کرونور است. که در آن کارکنان به طور گسترده ای انتخاب تلفن را به گزینه ای مطلوب رها کرده بودند. یک بررسی مایکروسافت و YouGov در سال 2019 از کارمندان پرسید که چگونه روز به روز ارتباط برقرار می کنند. چهره به چهره (74 درصد) از طریق ایمیل (69 درصد) دنبال شده است. فقط نیمی (55 درصد) تماس روزانه برقرار کرده اند. نامه الکترونیکی تا دهه 1990 در واقع چیزی نبود ، اما با وجود هرکسی که یکی از آنها را در جیب خود داشت ، تلفن 144 ساله را غصب کرد. مایور پیتامبر ، مدیر بازاریابی در 8×8 ، صدای ارائه دهنده خدمات پروتکل اینترنت ، می گوید این کاهش نشان دهنده شرکتهایی است که با تغییر رفتاری از طرف مشتریان و کارمندان سازگار هستند.
آنچه مردم طی 13 سال گذشته می خواستند صحبت از طریق تلفن نیست. شرکت تحقیقاتی نیلزن در پاییز 2007 ، هنگامی که برای اولین بار میانگین تعداد متون ماهانه (218) به طور متوسط تماس تلفنی (213) را به تعویق انداخت ، ارتباط برقرار کردن ساکت را نشان داد. هرگز به عقب بازنگشت. پیشکسوتان انقلاب را رهبری کردند. افراد 13 تا 17 ساله در بهار 2008 سطح پیام کوتاه را کسب کردند و به طور متوسط در هر ماه 1742 ارسال و دریافت می کنند. در همان زمان ، آنها فقط 231 بار در ماه با تلفن صحبت می کردند. ده سال بعد ، این نوجوانان در محل کار هستند و هنوز هم نمی خواهند صحبت کنند. "جنین وودکاک می گوید:" عدم تمایل به استفاده از ارتباطات صوتی با ظرفیت حرفه ای ، قطعاً ویژگی اصلی بومیان دیجیتالی مانند هزاره ها و ژنرال Zs است. " ، مشاور مدیریت در زینگگ. آنها تجربه و ارتباط متفاوتی با ارتباطات صوتی دارند. حتی ترجیح آنها برای فیلمبرداری به جای ارتباط دو طرفه ، یک طرفه است. "
طبق بررسی های سال 2019 توسط Ofcom ، تنظیم کننده ارتباطات انگلستان – که شامل 68 ساله اهل بلفاست بود ، افراد مسن هنوز تماس را ترجیح می دهند ، "من ترجیح می دهم با شخصی صحبت کنم. شما می توانید درک بهتری داشته باشید "- اما یک روند بزرگتر به سمت ارتباط الکترونیکی تایپ شده به طور کلی وجود دارد." راج گودمن آناند از Goodman Lantern ، یک فناوری بازاریابی ، می گوید: "پیام ها به شکل ایمیل ، واتس اپ و اسلک به نظر می رسد که اکنون یک هنجار است." محکم "اکثر مشتریان ما قبل از تماس با ما پیام می دهند ، که به نظر می رسد یک قانون نانوشته است ، آداب و معاشرت تجاری جدید." ارتباطات تلفن همراه باعث می شود تا کارمندان بطور مداوم "روشن" و در دسترس کارفرمایان باشند ، محیطی که اخیراً بیش از حد شلوغ است و فوری آن را خواستار است. تماس می تواند گره بخورد. کریس مارون ، مدیر عقاید رقابتی و بازار در 8×8 می گوید: "مردم ارزش زمان یکدیگر را درک می کنند و نسبت به آن بیشتر مورد توجه هستند ، بنابراین پیام را بفرستید تا اینکه با تماس تلفنی قطع شود." برای مقابله با بلای مکالمه تلفنی ناخواسته یا غیر ضروری ، اپراتورهای تلفن همراه انواع مختلفی از کارکردهای "مزاحم نشو" را ایجاد کرده اند تا نیاز افراد به تلفن در جیب خود را با تمایل خود به برقراری تماس برقرار نکنند. برای کنترل و محدود کردن جریان گودمن آناند در تماس های کاری که شخصاً دریافت می کند ، آنها را با برنامه ریزی بیشتر با استفاده از دفتر خاطرات آنلاین خود ، و ارسال شماره های ناشناخته مستقیم به پست صوتی ، آنها را به شدت محدود می کند. او روند مشابهی را در شرکت خود اعمال کرده است. وی می گوید: "به طور کلی ، ما اطمینان می دهیم که تیم های ما بسیار کارآمد هستند و ساعات اداری ارزشمندی را برای انجام تماس های تلفنی ناخواسته نمی گذرانند ،" او می گوید. تماس های نامطلوب عامل تشدید کننده ای در خراب شدن رابطه ما با تلفن است. در سال 2017 مصرف کنندگان با 2.2 میلیارد تماس مکالمه و متون مزاحم از شرکتهایی که خدمات مرتبط با امور مالی را به تنهایی می فروشند ، مورد ضرب و شتم قرار گرفتند ، براساس داده های Ofcom ، شش میلیون وقفه بی معنی در روز ، هر دقیقه 4200. تماس گیرندگان سرد در حال کاهش هستند – نسبت بزرگسالان با تلفن ثابت و / یا تلفن همراه که از تماس تلفنی دریافت کرده اند ، در ژانویه سال 2019 برای اولین بار در دو سال به کمتر از نیمی (49 درصد) سقوط کردند – اما این آسیب وارد شده است. . تماس های مزاحم باعث شده است که مردم از پاسخ دادن به تلفن احساس نگرانی کنند ، به همین دلیل اکنون بسیاری از تماس های حاصل از شماره های ناشناخته یا احتمالی را نادیده می گیرند.
در مقایسه بهترین برنامه های کنفرانس و چت برنامه های ویدیویی برای انزوا با خود
مشاغل نیز رنج می برند ، نگرانی تلفنی را به محل کار و کارمندان منتقل می کنند. گودمن آناند می گوید: "ما هفته ای بین ده تا 25 تماس مزاحم در خطوط تلفنی انگلیس و آمریکا دریافت می کنیم." آنها آزار دهنده هستند ، به ویژه به این دلیل که بیشتر تماس گیرندگان تحقیقات خود را در مورد مشتریان هدف انجام نداده اند. " برای کاهش این مسئله ، Goodman Lantern همه تماسها را به یک سرویس پاسخگویی برونگرا فیلتر می کند ، بنابراین کارمندان فقط در صورت وجود تماس گیرنده های واقعی در خط قطع می شوند. خدمات متنی همچنین در زمینه مبارزه با تماس سختگیرانه با "فروش سختگیرانه" مستقر شده اند. ، "گودمن آناند می گوید: پیام رسانی و ارسال نامه الکترونیکی ممکن است صدای واقعی تماس های تلفنی را خاموش کند ، اما به قیمت بهره وری کارکنان و بهره وری کار. طبق تحقیقات انجام شده توسط Adobe ، یک کارمند متوسط روزانه بیش از سه ساعت در روز در ارتباط با ایمیل در سال 2018 صرف کرده است. سال گذشته 48 درصد از پاسخ دهندگان به Slick Text گفتند ، یک سرویس بازاریابی متن ، تعداد ایمیل های کمتری باعث افزایش رضایت شغلی آنها می شود. کارمندان ناراضی نیز تمایل به ترک دارند. تقریباً در کل (95 درصد) رهبران منابع انسانی گفتند که در نظرسنجی Kronos Incorporated و Future Workplace در سال 2017 ، فرسودگی کارمندان "خرابکاری در حفظ نیروی کار" است. استخدام و آموزش کار گران است. "رهبران موفق مدتهاست که آینده کار را می شناسند. وودکاک می گوید ، در مورد تغییر تمرکز ما از "زمان صرف شده" به "خروجی حاصل شده". "هیچ راه بهتری برای به دست آوردن سریع حاصل از کاهش مقدار حیرت انگیز زمان صرف شده در مدیریت ایمیل وجود ندارد." او گفت: راه حل این است که ایمیل و متن را با کمدی های صوتی و تصویری یک به یک یا جمعی جایگزین کنید. وی ادامه می دهد ، این واقعاً می تواند به كارآیی كار در كار از راه دور كمك كند ، زیرا احتمالاً این اطمینان را ایجاد می كنند كه همه هنگام تصمیم گیری درك كرده و با آن موافق هستند. براساس موسسه تحقیقاتی Gigaom ، 87 درصد از كاربران از راه دور احساس می كنند كه بیشتر با تیم خود ارتباط دارند. با استفاده از کنفرانس ویدئویی. با استفاده از Zoom برای کاهش چالش های جدایی اجباری از همکاران ، خاموش شدن کورو ویروس می تواند به دوران ارتباط برقرار با ایمیل ساکت پایان دهد و صدای کارمندان خود را بازگرداند. سعی می کنید تا حرفه بعدی بعدی شما حرکت کند؟ از WIRED استخدام شده برای آخرین مشاغل فنی استفاده کنید. پوشش Coronavirus از WIRED😓 چگونه coronavirus شروع شد و بعد از آن چه اتفاقی می افتد؟ alcohol آیا الکل coronavirus را می کشد؟ بزرگترین اسطوره ها ، شگفت زده – World of Warcraft ، وحشت coronavirus ما را کاملاً پیش بینی کرد
data داده های پرواز مقیاس عظیمی از Covid-19 را نشان می دهد. دنبال کنید WIRED در توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و لینکدین
دریافت ایمیل از WIRED ، توجیهی بدون مزخرف خود را در مورد بزرگترین داستان در فن آوری ، تجارت و علم است. در صندوق ورودی خود را هر روز هفته در 12:00 تیز.
با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، شما با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید
متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما خواهید شنید.
متأسفیم ، یک ایمیل نامعتبر وارد کردید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.