چگونه همه گیری مدارس انگلیس را شکست و یک نسل را محاصره کرد

چگونه همه گیری مدارس انگلیس را شکست و یک نسل را محاصره کرد

اخیراً ، مدیر مدرسه ابتدایی ، بن كومینز ، فشار را احساس می كند. مانند حرفه ای های بخش دولتی در همه جا ، سال او صرف پیمایش هرج و مرج ایجاد شده در زیرساخت های تحت فشار انگلیس توسط بیماری همه گیر ویروس کرونا شده است. آنچه بیش از همه او را نگران کرده است ، انزوای فرزندان در خانه است ، به دور از توجه مستقیم کارکنان آموزشی ، که راهی برای اتمام کار آنلاین مدرسه ، کامپیوتر ، دسترسی به اینترنت ندارند و در معرض خطر عقب ماندن هستند. " در آخرین قفل به یک خانواده از مدرسه ما: آنها کامپیوتر نداشتند و ما توانسته بودیم از طریق کمک مالی یک لپ تاپ برای آنها تهیه کنیم و پدر گفت ، خوب ، من پنج فرزند دیگر دارم. ما به بخشهای شورا خدمت می كنیم كه در آن تعداد زیادی خانوار دارای مشاغل مختلف است ، بنابراین شش ، هفت نفر در یك خانه و حداكثر یك رایانه زندگی می كنند. "

کمینز مدرسه ابتدایی کوئینز پارک را اداره می کند ، واقع در لبه بسیار شمالی منطقه وست مینستر لندن ، فقط 5 مایلی مجلس شورای اسلامی ، اما بر اساس داده های دولت که آمارها را دنبال می کند ، به بخش های شورایی که از محروم ترین مناطق کشور هستند ، خدمت می کند در عواملی مانند اشتغال ، بهداشت و درآمد. کمینز می گوید: "معنای این امر در واقعیت این است که شکاف بین کسانی را که ندارند و آنهایی را که ندارند ، بیشتر کرده است." "ما این اصطلاح را واقعاً در مدرسه دیده ایم. ما می توانیم کسانی را ببینیم که از زمان اولین قفل شدن به آموزش آنلاین دسترسی پیدا کرده اند و افرادی که این کار را نکرده اند. اقلیتی که در حال یادگیری بوده اند – اکثریت این کار را نکرده اند. " کوئینز پارک ابتدایی ، که لپ تاپ اضافی برای دریافت به کودکان از دولت دریافت نکرده است ، بیش از یک سوم دانش آموزان واجد شرایط وعده های غذایی رایگان در مدارس هستند – چیزی که معمولاً توسط بخش آموزش و پرورش به عنوان شاخص سطح فقر استفاده می شود ، زیرا این مزایا فقط در اختیار خانواده هایی است که کمترین درآمد خانوار را دارند. اکثریت قریب به اتفاق این خانواده ها ، 78 درصد ، انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند و این امر کمک به بسیاری از والدین را در انجام مشق شب نیز دشوار می کند. کمینز می گوید: "در کل بخش وست مینستر حدود 5،500 کودک واجد شرایط وعده های غذایی رایگان در مدرسه هستند و بنابراین واجد شرایط اختصاص لپ تاپ هستند ، اما هنوز 200 لپ تاپ تحویل داده شده است."

کمبود یک مسئله در کل کشور بوده است. در 23 اکتبر ، رهبران مدارس اخباری را از وزارت آموزش و پرورش (DfE) دریافت کردند که انتظار می رود تخصیص لپ تاپ های اضافی برای دانش آموزان محروم تقریباً 80 درصد کاهش یابد. اما فقط یک روز قبل ، قانون جدیدی به اجرا درآمد که به این معناست که مدارس اکنون از نظر قانونی موظفند دسترسی فوری به یادگیری از راه دور را برای دانش آموزانی که برای منزوی شدن به خانه فرستاده شده اند فراهم کنند – ایده این است که تا آنجا که ممکن است در یادگیری آنها وقفه کمتری وجود داشته باشد . بسیاری از مدارس این امر را تحت فشار قرار دادن شرایط دشوار قبلاً دیده اند. اما دسترسی ثابت به یادگیری چیزی است که کودکان پس از شش ماه دوری از مدرسه امسال – از مارس ، تا تعطیلات تابستان در جولای و آگوست ، به شدت به آن نیاز دارند. آموزش آنها قبلاً به شدت مختل شده است. با تعطیل شدن مشاغل و اعزام بیشتر دانش آموزان به خانه در آخرین محاصره سراسری ، معلمان مجبور شدند آنچه را به دنبال دارد به طور اساسی تغییر دهند. در دبستان کوئینز پارک ، کمینز و همکارانش به مدیریت مدیریت تحویل غذا برای خانواده هایی که می دانستند با مشکل روبرو هستند روی آوردند و از تحصیل استفاده کردند و آنها را به عنوان فرصتی برای ارائه کتاب های ورزشی نیز استفاده کردند. آنها شروع به برقراری تماس های تلفنی منظم با خانه ها کردند. و آنها بانک غذایی را که قبلاً در سایت مدرسه بود گسترش دادند و مدیریت کردند ، تقاضا برای افزایش 700 درصدی با شروع احساس ویروس کرونا افزایش یافت. یک صفحه GoFundMe برای تلاش برای تأمین بودجه "همه چیز" راه اندازی شده است – عمدتا مواد یادگیری اضافی ، غذا و لپ تاپ ها. مسائل فناوری بلافاصله خود را نشان دادند. کمینس توضیح می دهد که این مدرسه ترجیح داد که به جای اینکه انتظار داشته باشد دانش آموزان به صورت زنده تنظیم شوند ، دروس را ضبط کنند ، زیرا آنها "بسیاری از دانش آموزان را در دستگاه های به اشتراک گذاشته شده" ، که نمی توانستند به صورت زنده تماشا کنند ، از این برنامه خارج می کنند.

در سراسر کشور ، تغییر در استفاده از منابع آنلاین برای آموزش با استفاده از داده های مربوط به نحوه استفاده از وسایل در خانه آشکار می شود. طبق آکادمی ملی اوک ، یک سرویس دولتی که دروس آنلاین و قابل بارگیری را از طریق برنامه درسی ارائه می دهد ، 63.3 درصد از بارگیری های آن از طریق رایانه رومیزی انجام شده است ، در حالی که 25.7 درصد از آن مربوط به تلفن های همراه و 9 درصد از آن تبلت ها بوده است. 19 اکتبر. به گفته مت هود ، مدیر آکادمی ملی اوک – یک مرکز آموزش آنلاین که در پی تعطیلی مدارس انگلیس در اوایل سال جاری ایجاد شده است – از زمان شروع دوره مدرسه ، پنج میلیون درس آنلاین آنها بوده است بارگیری شد "با افزایش Covid-19 ، ما انتظار داریم که کاربران حتی بیشتر رشد کنند." اما گرچه از روی این ارقام مشخص است که برخی خانواده ها خود را سازگار کرده اند ، از زمان بازگشایی کامل مدارس در ماه سپتامبر ، چالش های مربوط به یادگیری در خانه از بین نرفته است. اگر کسی در کلاس "حباب" خود مثبت باشد ، گروههایی از دانش آموزان و کارکنان هنوز باید در منزل منزوی شوند. در برخی مناطق ، صدها مدرسه تحت تأثیر قرار گرفته اند – در شش هفته اول سال تحصیلی در منچستر ، 577 مدرسه مجبور شده اند حداقل برخی از کودکان را به خانه بفرستند. در همین حال ، معلمان ، که اکنون یک جدول زمانی کامل را در کلاسهای درس اجرا می کنند ، ظرفیت کمتری برای حمایت از کسانی که در خانه هستند ، دارند. به همین دلیل است که کاهش تخصیص لپ تاپ باعث ایجاد اختلاف بین سرپرستان و دولت شده است. جف بارتون ، دبیر کل انجمن انجمن می گوید: "تصور ما این است که دولت هرگز مقیاس چالش را از نظر تعداد دستگاه های مورد نیاز و بیش از اطمینان از داشتن ارتباطات مورد نیاز خانواده ها درک نکرده است." رهبران مدرسه و دانشکده. "بسیار ناامیدکننده است که پیشرفت در این جبهه بسیار کند است ، علی رغم اینکه ماهها در مورد آن بحث شده است." بارتون ادامه می دهد: "ما تشخیص می دهیم که مقامات برای تهیه و توزیع لپ تاپ ها سخت کار کرده اند." "اما عدم موفقیت درک صحیح از آنچه مورد نیاز است ، همراه با یک هدف و مقیاس زمانی که حداقل اطمینان به دولت در بالای موضوع است." سخنگوی DfE می گوید که مقیاس نیاز بسیار زیاد است و فشار جهانی بر زنجیره های تأمین لپ تاپ وجود دارد زیرا همه به طور عملی همه کارها را انجام داده اند. سخنگو می گوید: "ما در اولین قفل 220،000 [laptops] را تهیه کردیم و این مدت 350،000 اضافی در گلدان وجود دارد." "ما در حال انجام کارهایی مانند ردیابی سریع محموله ها از طریق گمرک هستیم تا این تقاضا را برآورده کنیم." چگونه بسیاری از مدارس مشاهده کرده اند که تخصیص های خود را به سمت پایین هدایت می کنند؟ مایکل تید ، رئیس مدرسه Junior East Preston ، یک مدرسه ابتدایی در West Sussex ، توضیح می دهد: "این بخش محاسبه خود را بر اساس تعداد لپ تاپ هایی که فکر می کند ما قبلاً داریم و تعداد دانش آموزانی که منزوی هستند ، انجام داده است." "اما اگر مدارس باز بمانند – و به ما گفته شده است كه عملاً شرایطی برای بستن آنها وجود ندارد – ما [teaching staff] هنوز به مواردی كه برای آموزش برنامه درسی داریم احتیاج داریم ، بنابراین اضافه نمی شود" تید می گوید. DfE در بیانیه خود تأیید کرد که دلایل تغییر به روزرسانی فرآیند تخصیص بود "برای ترازبینی دقیق تر سفارشات با تعداد دانش آموزانی که مدارس معمولاً از خود جدا می شوند ، و اطمینان حاصل شود که کودکان ممکن است از دریافت دستگاه در این اصطلاح بهره مند شوند. ". و چالش دیگری از سپتامبر بوجود آمده است: تصادفی ماندن گروه ها در مدرسه و کسانی که باید به خانه بروند ، مدیریت منابع را دشوارتر می کند. با وجود برخی دانش آموزان در مدرسه و برخی دیگر در خانه ، معلمان به طور م effectivelyثر لازم است که همزمان در دو مکان باشند. تید می گوید ، عدم وجود یک برنامه مناسب برای یادگیری در خانه ، فقط بر فقیرترین خانواده ها تأثیر نمی گذارد. در یک نظرسنجی که مدرسه وی برای والدین ارسال کرده است ، اکثریت پاسخ داده اند که می گویند در صورت قفل شدن کامل دیگر ، آنها "فضا ، زمان یا وسایل" را برای یادگیری از راه دور فرزندشان ندارند. در حال حاضر ، حتی اگر دومین قفل ملی پیش بینی شود ، مدارس قرار است باز بمانند و دولت گفته است که "برای کودکان مهم است". برای مدارس ، بحران Covid-19 پس از یک دهه بودجه سخت تر . "اگر لپ تاپ ها کند کار می کنند ، این اغلب آخرین مورد در لیست مواردی است که باید پرداخت شوند. بودجه سرمایه ای برای مدارس در ده سال گذشته کاهش یافته است ، بنابراین به نظر نمی رسد که تجهیزات زیادی برای استفاده مناسب باشد. " او راه حلهای مختلفی را که تلاش شده است ، اجرا می کند. وی گفت ، در مورد افزایش تعداد نقاط اتصال 4G صحبت شد ، در حالی كه یك خلبان با همكاری شركت های تلفن همراه برای افزایش كمك های داده برای خانواده های محروم انجام شد ، اما هم اكنون در انتظار است. در حالی که کشور منتظر یک راه حل منسجم تر است ، گروهی در شفیلد ، که توسط یک روزنامه محلی The Star انجام می شود ، یک سیستم رسمی تر برای توزیع دستگاه های دست دوم را طراحی کرده اند. دیوید ریچاردز ، مدیر اجرایی شرکت نرم افزاری WANdisco مستقر در شفیلد ، به همراه مشاور محلی Abtisam Mohamed ، Laptops for Kids را راه اندازی کردند ، یک کارزار بداهه که از مشاغل مالی برای اهدای وسایل استفاده می کند ، که پس از آن نوسازی و توزیع می شود. موضوع "، ریچاردز می گوید. "خدمات عمومی در حال خرید دستگاه های جدید است ، اما در حال کشف است که مدت زمان طولانی برای تولید لپ تاپ وجود دارد ، این محکوم به شکست است و بسیار گران است. با این وجود مشاغلی مانند من وجود دارند که هزاران لپ تاپ دارند که دیگر نمی توانند از آنها برای توسعه نرم افزار استفاده شود زیرا مدل ها تغییر کرده اند و غیره. اما این وسایل برای کودکانی که نیاز به تحصیل دارند کاملاً قابل استفاده است. " لپ تاپ های مرمت شده باید برای کودکان بی خطر باشند و برای مشاغل اهدا کننده سازگار با GDPR باشند ، بنابراین این گروه با شرکتی به نام Blancco همکاری کرده است که تمام داده های ذخیره شده در دستگاه های اهدا شده را پاک می کند. آنها حتی دانشجویان دوره دانشگاهی را برای کمک به داوطلبین در فرآیند تازه سازی استخدام کرده اند و امیدوارند که بتوانند در این زمینه پیشرفت کنند. ریچاردز مشتاق است که توزیع را به بیشتر مدارس ممکن گسترش دهد. "من می خواهم این برای همه در دسترس باشد ، ما می خواهیم آن را مقیاس بندی کرده و در سطح ملی عرضه کنیم." در این میان ، با افزایش ماههای همه گیری ، نتایج تحصیلی جوانان احتمالاً به این بستگی دارد که آیا آنها در مدارسی که زودتر برای رفع خلأ وارد عمل شده اند ، تحصیل می کنند یا مدارسی که این کار را نکرده اند یا قادر به انجام این کار نبوده اند. "معلمان مدارس آنچه را که به بهترین وجه انجام می دهند انجام داده اند: آنها از پس آن بر آمده اند. اگر ما فقط می نشستیم و منتظر حمایت از طرف ما می ماندیم ، هیچ اتفاقی نمی افتاد. " "ما بیرون رفتیم – به دلیل یک کلمه بهتر – برای خانواده هایمان لپ تاپ التماس کردیم." اما دانستن اینکه هنوز دانش آموزانی وجود خواهد داشت که اینقدر عقب می مانند ، با توجه به همسالان خود ، هنوز کامینز را بیدار نگه می دارد. او می گوید: "این اولین بار در 20 سال کار در آموزش و پرورش است که بخاطر آن خواب از دست می دهم." "از آنجا که شما قادر به پشتیبانی از جامعه ای نیستید که همیشه قادر به پشتیبانی آن بوده اید." داستان های جالب بیشتر از WIRED🇸🇪 همه کشورها با همه گیری یکسان رفتار نکردند – آیا آزمایش Covid-19 سوئد جواب داد؟ 💬 این ربات AI تلگرام از هزاران زن سو ab استفاده کرده است🧥 تلفن های جدید اپل وارد شده است: آیا باید آیفون 12 یا آیفون 12 پرو را تهیه کنید؟

to به WIRED Podcast ، هفته علمی ، فناوری و فرهنگی گوش دهید ، که هر جمعه تحویل داده می شود👉 WIRED را در توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و LinkedIn دنبال کنید

WIRED روزانه ، بدون هیچ مزخرفی درباره همه بزرگترین داستانهای فن آوری ، تجارت و علم ، اطلاعات بیهوده خود را دریافت کنید. هر هفته در ساعت 12 شب به وقت انگلستان در صندوق ورودی خود باشید.

با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، با سیاست حفظ حریم خصوصی ما موافقت می کنید

متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما می شنوید

متأسفیم ، شما یک ایمیل نامعتبر وارد کرده اید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.