هیبریدهای خفیف چیزی را به نام مصرف کنندگان در نظر مصرف کنندگان متعهد به برق سازی به دنیای موتوری بخشیده اند. هنگام ساحل یا مسافرت با خودروی هیبریدی خفیف ، موتور احتراق به یک موتور موتور می چرخد و برق تولید می کند که یک باتری کوچک را شارژ می کند. آنها قادر به پیشرانه تمام الکتریکی نیستند ، آنها فقط باعث افزایش خروجی موتور و صرفه جویی در مصرف سوخت می شوند. در مقایسه با هیبریدهای کامل ، آنهایی که خفیف هستند یک جوراب غیر تعهدی برای هیبریداسیون هستند – به طور قابل توجهی آسانتر و ارزانتر برای تولید کنندگان برای پیکربندی معماری های موجود در اتومبیل نسبت به طراحی سیستم های قدرت جدید از ابتدا. در سالهای قبل قابل قبول بود که مارک های اتومبیل بتوانند از این فناوری خفیف به عنوان نوعی نشان تجاری افتخاری استفاده کنند ، اما نه بیشتر.
لندرور یکی از این برندها که برای سیستم های هیبرید خفیف و طولانی تر از بیشتر پرچم خود را به شدت موج می زد ، لندرور است. با این حال ، سرانجام اکنون این شرکت در حال تغییر است و این شرکت نسخه های هیبریدی کاملی از دو مدل محبوب خود را عرضه می کند. Range Rover Evoque و Discovery Sport در حال حاضر به عنوان هیبریدهای پلاگین در دسترس هستند ، هر دو – همانطور که آنها یک معماری مشترک دارند – با کلیه برد الکتریکی بسیار خوب تا 41 مایل برای Evoque و 38 مایل برای Disco Sport. برای بحث ، هیبرید جدید X5 xDrive45e BMW دارای یک برد الکتریکی 54 مایل است ، اما قیمتی در شمال با 57،000 پوند دارد ، کمی نسبتاً بیشتر از Evoque P300e PHEV ، که از 43.850 پوند وارد می شود و Discovery. Sport P300e PHEV از 45370 پوند قیمت گذاری شده است. مدلهای جدید یک موتور بنزینی 1.5 سیلندر 1.5 لیتری سه سیلندر داخلی را با یک موتور الکتریکی 109 اسب بخار که در محور عقب یکپارچه شده و با یک باتری لیتیوم یون 15 کیلووات ساعت قرار داده شده در زیر صندلی های عقب ، محافظت شده توسط یک فولاد 6 میلی متر ضخامت تغذیه می کنند. بنابراین توانایی تمام سطح خودروها به خطر نمی افتد. عملکرد دقیق این بدان معناست که می توانید در Evoque شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 6.1 ثانیه انتظار داشته باشید ، در حالی که Discovery Sport در 6.2 ثانیه همان عملکرد را دارد. هر دو می توانند فقط با نیروی الکتریکی به سرعت های حداکثر 84 مایل در ساعت برسند. در سرعتهای بالاتر از 84 مایل در ساعت موتور الکتریکی به طور خودکار جبران می شود تا درگ را کاهش دهد اما هنگامی که سرعت دوباره زیر آن نشانگر قرار می گیرد دوباره درگیر می شود. در مورد کارآیی ، Range Rover ادعا می کند اقتصاد سوخت خوش آمدید WLTP با حداکثر 201.8mpg برای Evoque P300e و 175.5mpg برای Discovery Sport وجود دارد.
در مورد شارژ ، لندرور اعلام کرده است که مدل های جدید برای 30 تا 0 درصد در 30 دقیقه با استفاده از شارژ عمومی 32kW DC یا 1 مایل 24 ساعته با استفاده از یک جعبه دیواری 7 کیلووات برق مناسب هستند. اگر کابل شارژ خانگی Mode 2 را بدست آورید ، شارژ کامل از یک پریز برق خانگی در 6 ساعت 42 دقیقه امکان پذیر است. همانطور که با استاندارد هیبرید ها استاندارد می شود ، حالت رانندگی ترکیبی پیش فرض اتومبیل اجازه می دهد تا خودروها به طور خودکار نیرو از موتور برقی و موتور بنزینی را با سیستم ناوبری ترکیب کنند تا از داده های مسیر و GPS برای استفاده حداکثر نیرو در هر سفر مشخص استفاده کنند. چه چیزی این اعلامیه را می کند اما مهمتر از همه ، Evoque ، از زمان راه اندازی آن در سال 2011 ، تاکنون بیش از 880،000 دستگاه در سراسر جهان برای لندرور به فروش رسانده است. این مدل پرفروش ترین مارک تجاری است – گاو نقدی که ممکن است بگویید. با این حال ، فروش جهانی برای کودک Range Rover در سال های 2018 و 2019 شروع به کاهش چشمگیر کرد ، بنابراین بدون شک این شرکت امیدوار است که این نسخه جدید هیبریدی کامل به همراه هیبرید Discovery Sport ، ثروت مدل را دوباره زنده کند.
در اینجا 10 ماشین هیجان انگیز برقی که در سال 2020 آمده اند وجود دارد
گری مک گورو ، مدیر ارشد خلاق لندرور ، بعدها به وی اعتبار داد که ثروت سازنده خودرو را با Evoque بدست آورد: این بود که او در سال 2007 به تابلوی نقاشی خود رفت تا رویای ماشین مفهومی LRX ، یک SUV لوکس جمع و جور را که در سال 2007 به خواب می رود ، بیابیم. تبدیل به کوچکترین مدل Range Rover. ثروت این شرکت در حال حاضر به اندازه گل سرخ نیست ، با این حال ، با کاهش شغل اعلام شده در ژانویه به عنوان بخشی از صرفه جویی در هزینه 2.5 میلیارد پوند توسط Jaguar Land Rover ، که تصور می شود با رشد کندتر از حد انتظار تقاضا برای Evoque و مرتبط است. مدل های اسپرت کشف. این ، همراه با کاهش عمومی تقاضای دیزل ، JLR را وادار به تسریع در مورد برنامه ریزی در مورد الکتریسیته کرد.
اخیراً در ماه فوریه ، در نتیجه همه گیر کورونویروس ، JLR در چینی ها به منظور جلوگیری از ادامه تولید ، چینی ها را به سمت انگلستان در چمدان ها می کشد تا قبل از اینکه زنجیره های تأمین در نتیجه شیوع Covid-19 فلج شوند. اینها مدل های جدید هیبریدی محبوب ترین اتومبیل های لندرور نمی توانند در فرصت مناسب تری به بازار عرضه شوند ، مشروط بر تولید پس از قفل جهانی می توان برای پاسخگویی به آنچه باید تقاضای زیاد برای هر دو Evoque P300e PHEV و Discovery Sport P300e PHEV.Jeremy White باشد سردبیر اجرایی WIRED است. وی توییت خود را از پوششjeremywiredCoronavirus از WIRED😓 چگونه شروع کرد و پس از آن چه اتفاق می افتد؟ ❓ طرح حفظ خزاندن انگلستان در انگلستان ، توضیح داد: آیا درآمد جهانی عمومی می تواند در مبارزه با تاج ویروس کمک کند؟
🎲 بهترین بازی های ویدئویی و تخته ای برای زوج های خودزنی – WIRED را در توییتر ، Instagram ، Facebook و LinkedIn دنبال کنید
دریافت ایمیل از WIRED ، توجیهی بدون مزخرف خود را در مورد بزرگترین داستان در فن آوری ، تجارت و علم است. در صندوق ورودی خود را هر روز هفته در 12:00 تیز.
با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، شما با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید
متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما خواهید شنید.
متأسفیم ، یک ایمیل نامعتبر وارد کردید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.