
B ecca Costello کار خود را به عنوان خدمه کابین در EasyJet در ماه دسامبر ارائه داد. این 21 ساله چند هفته پیش قرارداد خود را به امضا رساند و ساعت ها وقت را برای گذراندن دوره های آنلاین شكار می داد تا در روز 9 مارس برای اولین روز در كار خود آماده شود. او پرواز خود را از اسكاتلند به سمت دفتر EasyJet در لوتون رزرو كرده بود. او در سال 8 مارس تماس گرفت.
"من برای او احساس بدی کردم ، زیرا او آشکارا بسیاری از این تماس ها را برقرار می کرد و این کار آسان نیست." به یک ایستگاه رادیویی محلی گفت . "از آنجا که آنها به دلیل تاخیر مجبور شده اند پروازها را به تازگی لغو کنند ، آنها در حال حاضر به دنبال استخدام کارمندان اضافی نیستند."
قرارداد Costello پاره شد ، پیشنهاد شغلی وی فسخ شد ، و او بازگردانده شد. در استخر EasyJet متقاضیان خدمه کابین آینده نگر – با اندکی اطمینان بیشتر از این که وی در روز بعد اولویت خواهد داشت.
او گفت: "وقتی او به من می گفت ، از طریق تلفن گریه می کردم." "من واقعاً روده شده بودم." او شغل خود را برای گرفتن پست خدمه کابین ترک کرده بود. "من می دانم که این شرایط از کنترل آنها خارج است ، اما وقتی شما قراردادی را امضا کرده اید که متعهد به شروع آن کار هستید ، بنابراین گرفتن سرم دشوار است."
او تنها کسی نیست. یکی دیگر از اعضای خدمه کابین EasyJet ، در نیمه راه طی یک سفر پنج ساعته از شمال شرقی انگلیس به خانه جدید خود در نزدیکی گاتویک ، هنگامی که به او گفته شد ، او را به هیچ وجه سوار نخواهد کرد. او 1،500 پوند را در خانه ای که اکنون قادر به زندگی در آن نیست هزینه کرده است و به یک قرارداد اجاره گره خورده است.
و کانر ویلسون 21 ساله یک سال صبر کرده بود تا کار رویایی خود را با هواپیمایی آغاز کند. ، نقش قبلی خود را به عنوان مدیر مک دونالد رها کرد ، تا اینکه دو روز قبل از عزیمت به لندن ، یک تماس تلفنی دریافت کرد.
"آنها برای هرگونه پشتیبانی عاطفی به من شماره تلفن دادند تا هرگونه پشتیبانی عاطفی را از طریق تلفن تلفنی بگیرم. ویلسون می گوید. "آنها عذرخواهی می کردند و توضیح می دادند که این شماره از فایده ای برخوردار است و توصیه کردند که من با آن تماس بگیرم."
او هم با تلفن گریه می کرد. EasyJet از آن زمان گفته است كه به افراد تحت تأثیر پرداخت سرقفلی ، از جمله پرداخت اخطار می دهد. ویلسون جلسه ای را با مدیر خود در مک دونالد ترتیب داد و توانست کار خود را به دست آورد.
گسترش Covid-19 در سراسر جهان به خصوص توسط صنعت حمل و نقل هوایی کاملاً احساس شده است ، که در حاشیه سود بسیار دقیق عمل می کند و متکی است. روی یک مسافر ثابت. با وجود محدودیت های سفر یک جانبه و موزه ها ، جاذبه های گردشگری و مغازه ها که در بسیاری از کشورها بسته شده است ، شرکت های هواپیمایی برخی از بدترین آمارها در بحران بوده اند.
IATA ، انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی ، که نماینده خطوط هوایی است که چهار در آن فعالیت می کند. هر پنج پرواز در سراسر جهان ، تخمین می زند كه كورون ویروس می تواند تأثیر 130 میلیارد دلاری (104 میلیارد پوند) در صنعت داشته باشد – بیش از سه برابر از حملات تروریستی یازده سپتامبر بدتر ، كه منجر به برخورد 40 میلیارد دلاری به خطوط هوایی شد.
FlyBe ، هواپیمایی انگلیس که قبلاً توسط دولت با وثیقه گذاشته شده بود ، در حال حاضر به دیوار رفته است. برخی دیگر این فرصت را به کارمندان می دهند که مرخصی بدون حقوق یا هفته های کوتاه تر کار کنند. ضمنی این پیشنهاد تهدیدی است که اگر آنها نپذیرند ، شرکت هواپیمایی باید پیش بینی کاهش تقاضا ، پرواز را کاهش دهد.
Qantas ظرفیت پرواز آینده خود را برای یک چهارم به مدت شش ماه کاهش داده است. قیمت سهم این شرکت نصف شده است. قیمت سهام گروه بین المللی هواپیمایی (IAG) ، شرکت اصلی British Airways ، Iberia ، Vueling و Aer Lingus در ماه گذشته تقریباً نصف شده است. سهام شرکت هواپیمایی آمریکایی از 30 دلار در اواسط فوریه به 13 دلار در روز جمعه کاهش یافت.
"اینها زمان فوق العاده ای هستند و دولت ها اقدامات بی سابقه ای را انجام می دهند. ایمنی – از جمله بهداشت عمومی – همیشه اولویت اصلی است. شرکت های هواپیمایی در حال رعایت این شرایط هستند. دولتها همچنین باید بدانند كه خطوط هوایی – كه حدود 2.7 میلیون نفر اشتغال دارند – تحت فشارهای شدید مالی و عملیاتی قرار دارند. آنها نیاز به پشتیبانی دارند. "می گوید: Alexandre de Juniac ، مدیر کل و مدیرعامل IATA.
و این فقط ورود جدید به صنعت هواپیمایی نیست که به وحشت افتاد. صنعت هواپیمایی در تلاش است برای زنده ماندن از آنجا که همه چیز در اطراف خود فرو می ریزد.
امروز از طریق فرودگاه قدم بزنید و آنها مانند شهرهای ارواح هستند. مسافران با استفاده از خطوط هوایی که سیاست های لغو خود را تغییر داده اند ، سعی در حفظ و حسن نیت مشتری ، پروازهای خود را لغو یا به تعویق انداخته اند.
اطلاعیه های دروازه و آخرین تماس با صدای زنگ روشنتر از همه برنزه می شوند – اگر اصلاً اتفاق بیفتد. یکی از خلبانان در یک شرکت هواپیمایی بزرگ اروپایی ، می گوید: "برای ما ، یک روز بسیار راحت انجام می شود" ، که می خواست نامش فاش نشود زیرا آنها مجاز به صحبت توسط کارفرمای خود نیستند.
"هیچ کس دیر نشده ، خدمه کابین فقط به صورت عمده نشسته اند و کارهای بسیار کمی برای انجام آن دارند. " مردم نیز از کمبود تأخیر خوشحال شده اند.
تنها مکانی که به طور غیرمعمول با صدای بلند بلند است ، بر روی دارنده قرار دارد. از خلبانان در تعدادی از خطوط هوایی خواسته شده است تا واحد های کمکی خود را (APU) که سیستم برق و تهویه مطبوع کابین را در حالی که در سطح زمین است اجرا کنند ، نگه دارند. در شرایط عادی ، خلبانان به فرودگاهها موظف هستند كه APU را كه در دم هواپیما قرار دارد – خاموش كنند – در حالی كه در زمین هستند ، خاموش هستند زیرا هنگام بلند و پرواز بسیار بلند است. خلبان می گوید: "اما به ما گفته شده است که آیا مسافر دیگری داشته باشیم که بتواند بدون در نظر گرفتن محدودیت های صوتی ، آن را ادامه دهد."
همه بخشی از تلاش برای اطمینان به معدود کسانی است که هنوز پرواز می کنند که خطوط هوایی ایمن هستند – به همین دلیلی که KLM پیامی را از پیتر البرز ، رئیس جمهور و مدیر عامل شرکت در 11 مارس منتشر کرد و به مسافران اطمینان می دهد که "بیمارستان ما- فیلترهای HEPA درجه 99/99 درصد در جلوگیری از شیوع موجودات باکتریایی و ویروسی موجود در هوا مانند Covid-19 مؤثر هستند.
چیز دیگری که گسترش Covid-19 را متوقف می کند شستن دست هاست: و همچنین دریافت مشاوره از طریق داخلی. ایمیل هایی برای افزایش دفعات شستشوی دست ، خدمه کابین و خلبانان بطری ضدعفونی دستی به آنها داده شده است و گفته شده است که آنها را بین شستشوی دست استفاده کنید.
یکی از خلبانان ، که می خواهد نامش فاش نشود ، نسبت به احتمال ابتلا به آن کاملاً شفاف است. ما صحبت کردیم قبل از اینکه یک خلبان هواپیمایی آمریکایی مستقر در شمال تگزاس برای کروناویروس مثبت آزمایش کند ، و میزان آلودگی در این صنعت عمدتاً به دو دستگیرنده چمدان بریتیش ایرویز و تعداد معدودی از اعضای خدمه کابین محدود شده است. آنها می گویند: "من احساس می کنم می توانم آنقدر را که می توانم در هواپیما در ویتروز گیر آورم."
با این وجود همه اینگونه عقب نمانده اند. خلبان از تعدادی از همكاران خود خبر می دهد كه چندی پیش از پرواز به مقصد ایتالیا خودداری كردند. آنها می گویند: "از بازخوردی که من داشته ام ، مسئله ای نبوده است."
"آنها اخراج شدند و خوب بود. من می فهمم که اگر کسی می رفت و در مورد آن ناله می زد و می گفت که از این کار خوشحال نیستند ، آنها را برداشته می شد. " خطوط هوایی به دلیل کمبود زیاد افرادی که پرواز می کنند می توانند این کار را انجام دهند: خلبان می گوید: "من کمتر از 20 درصد هواپیما را کامل دیده ام." "این یک پرواز خالی فاصله ندارد ، و من گزارش هایی از هواپیماهای ویرجین را شنیده ام که تقریباً در هیچ پرواز با هواپیما پرواز نمی کنند ، اما فقط برای حفظ این شکاف های فرودگاهی است."
خلبان – و همکاران – نگران هستند. دیوید گلاو ، یک تحلیلگر مستقل هوایی توضیح می دهد: "هر شرکت هواپیمایی برای زنده ماندن و صرفه جویی در پول ، آنچه را که ممکن است انجام می دهد." "من تصور می کنم بسیاری امیدوار هستند که تابستان برخی از ویروس ها را از بین ببرد و مردم قادر به سفر باشند." اما تأثیر آن می تواند بسیار زیاد باشد.
ما قبلاً دیده ایم که FlyBe ناپدید می شود – که خلبان آن را "نقطه تغییر واقعی" برای صنعت می نامد. آنها می گویند: "من فکر می کنم این عادلانه است که بگوییم آنها می خواهند بدون توجه به کروناویروس بروند ، بر روی زانوی آنها قرار داشته باشند." "نمی توان سرزنش کامل آنها را مقصر دانست ، اما این نی بود که پشت شتر را شکسته است."
به گفته گلاو ، فرودگاه گاتویک به ویژه نگران آینده هواپیمایی نروژی است که حامل اصلی آن است. فرودگاه – و مشکلات اقتصادی آن یک راز آشکار در صنعت است. او می گوید: "نروژی در جایی دچار مشکل مالی شده است ، جایی که سعی در خرید سهم بازار دارد." "واقعاً پول نمی کند. این مقدار زیادی از آن را از دست می دهد و توسط سهامداران عرضه می شود. همه به دنبال کسب درآمد در تابستان هستند و در زمستان پول زیادی از دست نمی دهند. " به گفته گلاو ، هنگامی که زمستان فاجعه بار است ، حاشیه های نازک در حال حاضر پیراهن نازک – که تقریباً سه درصد است – نگهداری نمی شود. نخست وزیر نروژ ، ارنا سولبرگ قول داده است در صورت لزوم برای نجات نروژی گام بردارد.
"من فکر می کنم یکی از مشکلاتی که ایرلاین ها با این بحران دارند ، در مقایسه با سایر شرایطی که تقاضا کند است ، معمولاً جایی است که تقاضا تحت تأثیر قرار گیرد. خطوط هوایی به طور سنتی فقط قیمت ها را کاهش می دهند و هواپیما را پر می کنند. "می گوید: پر سووا سانچز ، استادیار دانشگاه آزاد کاتالونیا و مدرس ارشد دانشگاه کرنفیلد. "آنچه در اینجا اتفاق می افتد این است که آنها قادر به انجام این کار نیستند."
شرکت ها در حال بازگشت مسافرت های شرکتی هستند ، در حالی که به همه افراد دیگر اخطار داده شده است که پرواز نکنند مگر اینکه مجبور شوند. دولت ها با بستن مرزهای خود ، در مورد ایالات متحده و هند ، یا تحمیل دوره قرنطینه طولانی مدت غیرقابل اجرا بر روی مسافران تازه وارد مانند اسرائیل ، تعداد مسافرهایی را که می توانند به آن پرواز کنند ، کاهش می دهند و یا مردم را مجبور به انزوا در بازگشت خود می کنند. از مناطق آسیب دیده 5 روز استراحت ارزان در ایتالیا اگر برای 14 روز مجبور به جداسازی خود شوید غیر عملی می شود.
این فقط شرکت های هواپیمایی نیستند که در معرض خطر قرار گیرند. گلاو می گوید: "درآمد فرودگاه بسیار چشمگیر خواهد شد زیرا آنها به کارآیی مسافر بستگی دارند تا بتوانند آنها را در فروش از مغازه های بدون وظیفه و آنچه در اختیار شما هستند قرار دهند. وی نگران است كه تعدادی از فرودگاههای انگلیس – برجسته سازی ساوتهمپتون و اكستر ، كه به دلیل بیشتر پروازهای خود در هر روز به شدت به FlyBe اعتماد كرده اند – می توانند دچار مشکلات مالی شوند. او می گوید: "این صنعت در سراسر صنعت بسیار گسترده خواهد بود."
یکی از بخش های صنعت که بهتر از بیشتر کار می کند مراکز تماس با پشتیبانی از مشتریانی است که به دنبال اصلاح برنامه سفر هستند. Travix ، یک شرکت رزرواسیون مسافرتی آنلاین مستقر در هلندی ، که دارای سایت هایی از جمله Vayama و BudgetAir است ، با درخواست های بسیاری از مشتریان برای تغییر رزروهای خود تغییر یافته است که آنها سیستم پشتیبانی تلفنی خود را خاموش کرده اند و در عوض فقط از طریق ایمیل می توانند پاسخ دهند
اما جنبه های دیگر صنعت در تلاش هستند. خلبان می گوید: "در نهایت ، شما پول زیادی از صنعت هواپیمایی نمی گیرید." همه بیت ها و باب ها بسیار گران هستند. آموزش افراد آموزش دیده هزینه زیادی دارد. " و آنچه آنها از نظر روند صنعت می بینند خوب به نظر نمی رسد. وی گفت: "بازار همانطور که اکنون ایستاده است برای ما کاملاً خراب شده است. اگر شغل خود را از دست داده اید ، نمی خواهید یک کار دیگر را برای مدت طولانی در پرواز داشته باشید. " این چیزی است که Suau-Sanchez با آن موافق است. در کل این صنعت پنج سال طول کشید تا از 11 سپتامبر به موقعیت سودآوری برسد. این بحران به مراتب بزرگتر است.
خلبان می گوید: "من شنیده ام كه همكاران گفتند كه مطمئناً این بزرگتر از ركود سال 2008 برای این صنعت خواهد بود و این بد بود." "آنها آن را با 11 سپتامبر مقایسه می کنند." شرکت هواپیمایی خلبان ، مطابق با بسیاری دیگر ، مرخصی کاری انعطاف پذیر یا مرخصی بدون حقوق را به آنها پیشنهاد داده است. آنها می گویند: "من احتمالاً این کار را انجام می دهم ، یک هفته در ماه یا چیزی از این کار." "من واقعاً نمی توانم این کار را انجام دهم ، اما باید مجبور باشم – از وضعیت بدی چیزی را بدست آورم."
کارمندان شرکت هواپیمایی در مورد آینده خود نگران هستند. آنها نگاه می کنند که چه اتفاقی برای همکاران FlyBe افتاد ، که خلبانان آنها با دستمزد حدود 27،000 پوند به عنوان اولین افسر شروع شده اند. آنها می گویند: "من شک دارم که بسیاری از آنها پس انداز زیادی دارند." "این به معنای واقعی کلمه قرار خواهد گرفت تا بتوانید شغل خود را در تسکو به سرعت انجام دهید تا بتوانید پول را وارد کنید ، به ویژه با توجه به اینکه این موضوع برای مدتی ادامه خواهد یافت."
در عوض ، آنها امیدوار هستند که عبور coronavirus – خطوط هوایی برای هر اتفاقی پس از ماه ژوئن نشانهای زیادی نداده اند – و اینكه همه ما در صورت امكان شروع به عقب رفتن به هواپیما می کنیم. "تنها چیزی که امیدوارم این باشد که انگلیس معمولی طی دو ماه ظاهر می شود:" من نمی گذارم تعطیلاتم را خراب کند. "" اینکه آیا این مطابقت با واقعیت همه گیر جهانی است که راه خود را در سراسر جهان جارو می کند ، دیگر سؤال است روی هم رفته.
داستانهای بسیار جالب تر از WIRED
😓 آیا الکل کوراو ویروس را می کشد؟ بزرگترین اسطوره ها ، شلوغ
best بهترین نمایش ها که به دیزنی پلاس انگلستان می آیند
to توالت های خنثی جنسیتی یک شکست بزرگ است (تا کنون)
🏙️ کلاهبرداری Airbnb در حال بدست گرفتن لندن است
👉 دنبال کنید WIRED در توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و لینکدین