فروشگاه ها موسیقی خود را تغییر می دهند تا خریداران را برای آرام کردن فریب دهند

فروشگاه ها موسیقی خود را تغییر می دهند تا خریداران را برای آرام کردن فریب دهند

بریتنی اسپیرز در زمان خاموش کردن ، در رسانه های اجتماعی حضور قابل ملاحظه ای داشته است – خواننده وقت خود را در انزوا صرف کرده و خواستار توزیع مجدد ثروت و ارتباط با موضوعات Tiger King Netflix است. اما وقتی به سر می روید ، یکی از بزرگترین آهنگ های او را که در سوپر مارکت بازی می شود ، نمی شنوید تا روی ماکارونی و دستمال توالت را جمع کنید. موسیقی متن این خواننده در سال 2004 "Toxic" در بین تعدادی از ترانه ها که به دلیل همه گیر کورون ویروس از لیست های پخش سوپر مارکت ها زده شده است. "The Bee Gees" Stayin 'Alive "که به طور معمول در یک سوپر مارکت کاملاً عالی بود ، بود. ریچارد الج ، مشاور موسیقی در مود مدیا – آژانس مسئول ارائه خدمات لیست پخش به موریسون ها ، Sainsbury ، Asda و گفت: "با توجه به اوضاع ، ممکن است این شرایط پرچم گذاری شده باشد … [also] … چکمه
    
هم اکنون ، سوپر مارکت ها از معدود مکان هایی هستند که افراد در انگلستان مجاز به بازدید از آن هستند. و در بحبوحه همه گیر ، این انبارهای خرده فروشی خود را با مسئولیت اجتماعی جدیدی مواجه کرده اند. ایستگاه های فروشگاهی در Asda و Co-op ، و تیم های برنامه نویسی که مسئول پخش در امثال موریسونز ، Sainsbury و Waitrose هستند ، طی چند هفته از خدمات بازاریابی محتوا و تنظیم دقیق به پخش کنندگان خدمات عمومی محور هستند. این بیش از حد نیست: از زمان وقوع شیوع ، دولت با روسای سوپر مارکت ها ملاقات کرده است تا راهکارهای ارتباطی را تنظیم کند که بتواند رفتارهای مختل کننده یا غیر مسئولانه خریدار را به حداقل برساند. موسیقی یکی از میزبان ترفندهایی است که سوپر مارکت ها در تلاش برای ترغیب خریداران به حفظ فاصله اجتماعی و ترساندن خرید نیستند. پل هیلیر ، رئیس خلاق مود رسانه ، گفت: "شما مطمئناً احساس مسئولیت بسیار بیشتری را حس می کنید." "منظور من این است که شما نمی خواهید مردم را بترسانید. اما با همین اشاره ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که همه می دانند که این چیزها جدی است. "او می گوید ، توضیح روند انتخاب هنرمندان صوتی که دارای تعادل صحیح اقتدار و دوستانه و مطابق نام تجاری شمالی هستند ، است. ، مود مدی وظیفه داشته است كه برنامه معمولی را برای ایستگاه رادیویی درون فروشگاهی Asda – كه هر هفته به 19 میلیون مخاطب می رسد ، مجدداً برنامه نویسی كند. علاوه بر سلب لیست پخش لیست های آهنگ های کندتر و کسانی که متن ترانه هایی مانند 'Stayin' Alive 'دارند که می توانند به تفسیر نادرست بپردازند ، تبلیغات با اطلاعیه هایی تقویت می شود که سیاست های دوردست اجتماعی دولت و درخواست های سوپر مارکت ها در مورد خریداران را محترم می دانند تا از کارکنان شاغل محترم بمانند. قفسه ها را جمع کرده و ملت را تغذیه کنید.
    
مدیرعامل Asda ، راجر برنلی ، آدرس فروشگاهی را با هدف جلب اطمینان مشتریان و همکاران ثبت کرده است. کارمندان فروشگاه توانسته اند درخواست های آهنگ را ارسال کنند تا از طریق شیفت های خود به آنها کمک کنند. در همین حال مجریان Asda Radio معمولاً وظیفه کارهایی مانند کمک به خریداران و کارمندان فروشگاه را برای تهیه یک شب جمعه بزرگ بر عهده دارند ، خود را از آنها خواسته اند که حال و هوای ملت را منعکس کنند – و با صدای تجویز شده از صدا و نکات گفتگو آماده شده اند. . خط مشی های موسیقی ، اگرچه برای مشتریان سوپر مارکت ها سرگرم کننده و خوش بین است ، برای حفظ فضای مثبت و در صورت مهار ، حتی سختگیرانه تر عمل می شود: به عنوان مثال ، لوئیس کپالدی ، دیگر هوای زیادی نخواهد داشت ، زیرا متولیان اجتناب از ترانه ها و آهنگ های کم تحرک هستند. الود توضیح می دهد: "گرچه می دانید ، او بسیار موفق است و از نمودارهای خوبی برخوردار است ، قدم زدن در سوپر مارکت با گوش دادن به یکی از تصنیف های او به طور بالقوه نوعی تفریحی نیست که ما در حال حاضر می خواهیم ایجاد کنیم." در اواخر این ماه ، آهنگ های مشکل ساز در سرتاسر شبکه می پیچند – راهپیمایی های بی ثمر شاخه های جنوبی لشکر موریسون ، صدای "هر چیزی که شما می خواهید" روی او اوربیسون ایجاد کرد. الج ، وحشتناک می گوید: "من باید از آن یادداشت برداری کنم. البته ، موسیقی و اطلاعیه های فروشگاه فقط یکی از راه هایی هستند که سوپر مارکت ها با همه گیری های کرونوی ویروس با شرایطی که توسط آنها ایجاد شده است ، تطبیق داده اند. در حالی که بسیاری از اقدامات اعمال شده توسط سوپرمارکت ها بسیار واضح و روشن هستند – از شروع چاپ A4 درخواست می شود که مردم چرخ دستی های توالت را پر نکنید ، و در حال تحول است که همه چیز را از صفحه های Perspex در صندوق های بازرسی ، تا علائم کف مارک دار در فواصل دو متر شامل کند – وجود دارد. درجه ای از تفکر تفصیلی که تقریباً همه آن را شامل می شود. درنهایت ، هدف این است که از نشانه ها و نوک های مختلف برای تأثیرگذاری بر رفتار خریداران و جلوگیری از صحنه های قفسه بندی و گرد و غبار جلوگیری کنید که در هفته های گذشته از فروشگاه ها به رسانه های اجتماعی راه خود را باز کرده است. گرت هاروی ، مدرس روانشناسی در دانشگاه بنگور می گوید: "در حال حاضر ، هدف اصلی سوپر مارکت ها نگه داشتن فروشگاه ها است." وی ادامه می دهد: "در حالی که آرام نگه داشتن مشتریان به دستیابی به این هدف کمک می کند ، مشکل بزرگی که در حال حاضر با آنها روبرو می شویم ، بازآموزش مشتریان برای نحوه رفتار است." وی گفت: "ما زندگی خود را به شکلی خاص در سوپر مارکت ها گذرانده ایم و این بدان معناست که عادت های خاصی ایجاد کرده ایم. متأسفانه ، این شامل شلوغی و نزدیک شدن به مردم است. "
    
فروشگاه ها و خریداران به طور یکسان ، خود را در یک جنگ آرام محبوس می کنند تا دوباره احساس کنترل خود را در زمان های هرج و مرج به دست آورند. پاتریک فاگان ، مدرس مرتبط با رفتار مصرف کننده در گلد اسمیتس ، دانشگاه لندن ، می گوید سیاست های "یک در یک" مانند برنامه هایی که توسط ویتروز اعمال شده است بر روی غریزه های ابتدایی اعمال می شود ، و در جلوگیری از سفرهای غیرضروری خرید و انباشت کمک می کنند. . او توضیح می دهد: "همه ما بسیار تنبل هستیم ، ما به نوعی از نیرو های تکاملی برای صرفه جویی در مصرف انرژی خود استفاده می کنیم." و اگر چیزی بیشتر تلاش کند ، احتمالاً ما کمتر این کار را می کنیم. بنابراین اگر در حال گذر از فروشگاه هستید و یک صف بزرگ وجود دارد ، قصد ندارید وارد شوید ، مگر اینکه چیزی در واقع به آن نیاز داشته باشید. " به همین ترتیب ، فاگان پیشنهاد می کند ، اقداماتی مانند کاهش ساعات خرید و تشویق مسافت های اجتماعی به آرامش مردم و کاهش احساسات فشارهایی که ممکن است هنگام برداشتن مواد غذایی خود تحمل کنند ، کمک کرده است. از بیشتر موارد ، این تاکتیک های جدید به نظر می رسد که به عنوان قفسه عمل می کنند. سهام به حالت عادی برمی گردند و مردم برای موارد مورد نیاز خود به صورت هفتگی به ریتم خرید می پردازند. کارل مک کیور ، مدیر عامل ویژوال اندیشیدن ، یک آژانس خرده فروشی که در تجارت بصری و تجاری تخصص دارد ، گفت: "رفتاری که ما از خریداران در فروشگاه ها می بینیم نتیجه مستقیم برخی از تغییراتی است که در سوپر مارکت ها به وجود آمده است." ارتباط فروشگاه را برای مارک هایی از جمله Sainsbury و Tesco ذخیره کنید. وی افزود: "[Whether by] تعداد افراد موجود در فروشگاه ها یا اعلامیه های دورافتاده بدنی بر روی تانون یا پوسترهای موجود در مغازه را محدود می کند ، این موارد باعث شده است تا محرک های بسیار مرئی در ذهن ما ایجاد شود که چگونه باید خریدهای مختلفی داشته باشیم: آرام باشید. ، مسئول باشید ، معقول باشید و به اندازه کافی برای همه امکان پذیر خواهد بود ، "او می گوید. اما درست کردن آن یک عمل متعادل کننده ظریف است. فاگان پیشنهاد می کند که نشانه های بیش از حد یا اعلامیه های داخل فروشگاه می توانند "واکنش پذیری" را به وجود آورند – این تئوری که مردم اگر احساس کنند این تهدید یا تحمیل در آن احساس می شود ، دوباره عمل می کنند تا احساس آزادی خود را دوباره برقرار کنند. فاگان می گوید: "مردم دوست ندارند به ما گفته شود كه چه كنند ، زیرا باید احساس كنیم كه خودمان را بر زندگی ، زندگی و دنیای خود كنترل می كنیم." و گاهی اوقات اگر به مردم بگویید كه کاری نكنند ، خوب ، آنها ممکن است برعکس این کار را انجام دهند زیرا می خواهند خود کنترل داشته باشند. "
      
        برای دیدن این تعبیه ، باید به کوکی های رسانه های اجتماعی رضایت دهید. تنظیمات برگزیده کوکی من را باز کنید.
      
      
            
                
                  
    

به همین ترتیب ، به گفته Fagan ، علائمی که محدودیت های خاصی را برای برخی کالاهای مورد نیاز از قبیل دستگاه ضدعفونی دستی یا گوجه فرنگی کنسرو شده ایجاد می کنند ، مقدمه هستند زیرا آنچه را "لنگر خرید" می نامند ، قرار می دهند. او یک مطالعه را با مقایسه نتایج علائم مختلف تبلیغات زنجیره ای نشان می دهد: یکی از نشانه ها می گوید "مقداری برای فریزر خود بخرید" ، و دیگری می گوید "18 مورد را برای فریزر خود بخرید". علامت ارائه خریداران با شماره ثابت منجر به فروش بیشتر می شود زیرا به طور مؤثر درک میزان "عادی" از رایانه های انتخابی را برای خرید تغییر داده است. Fagan می گوید: "بنابراین وقتی یک علامت حداکثر سه [tins of tomatoes] وجود دارد ، ممکن است افرادی که در ابتدا فقط قصد خرید یک نفر را داشتند به جای آن سه نفر را خریداری کنند." به جای این ، او به جای استفاده از دستورات دقیق توصیه هایی را به کار می برد و به جای دستورات دقیق گفت: "به جای اینکه به مردم بگویید چه کار کنند ، این است که از این نشانه ها و گلیم های محیطی استفاده کنید تا رفتارهای غیرفکرانه افراد را هدایت کنید." در حال حاضر به خوبی در این شیوه های ظریف آگاهی دارند. در حقیقت ، امثال موریسونز ، Sainsbury ، Tesco و Asda نمایانگر برخی از محکم ترین محیط های خرید در جامعه مدرن است. علمی در مورد چگونگی انباشت قفسه ها و تعیین پیشنهادات وجود دارد. مخفی کردن تخم مرغ و قرار دادن رفتارهای وسوسه انگیز با پرداخت ، نوک یخ کوهی بسیار بزرگ و بسیار پیچیده است. در موارد عادی ، کارکنان برای "برنامه ریزی" کار می کنند و از معیارهای پیشرفته ای برای سرعت بخشیدن یا کاهش سرعت فروش استفاده می کنند. اما مک کیر خاطرنشان می کند که این تکنیک ها به عنوان کارکنان به کار گرفته شده اند تا بتوانند سهام خود را به راحتی حفظ کنند ، این تکنیک ها را به یک طرف قرار داده است. در بسیاری موارد ، این مورد حذف رانندگان روانشناختی است که معمولاً برای تشویق خریدها مورد استفاده قرار می گیرند. McKeever مشاهده می کند که ، به عنوان مثال ، Sainsbury ، در تلاش برای مقابله با هرگونه انگیزه خرید ناشی از مواردی مانند پیشنهادات و تخفیف های چند خرید ، کلیه خط مشی های تبلیغاتی را ذخیره کرده است. در دانشگاه بنگور ، هاروی در حال حاضر آموزش چشم خود را در مورد تأثیر رفتاری طولانی مدت این تغییرات می گذارد. وی گفت: "تحقیقات در مورد تغییر رفتار نشان داده است که اگر یک رفتار را بین 18 تا 254 روز تکرار کنید ، می تواند منجر به شکل گیری عادات طولانی مدت شود." "عادت های ساده مانند مسواک زدن یا نخ دندان زدن شما هر روز خیلی سریع شکل می گیرد ، نزدیک به علامت 18 روزه ، در حالی که رفتارهای پیچیده بسیار طولانی تر می شوند." در نتیجه ، وی معتقد است ، كاملاً در محدوده این احتمال است كه افراد حتی پس از برداشته شدن محدودیت در حركت ، به عادات محكوم به خود ادامه دهند – و سوپر ماركت ها نیز به شیوه خاص خود در این تغییرات رفتاری نقش خواهند داشت. در مورد ، بخش سوپر مارکت انگلستان – وابسته به مدل های تحویل فقط در زمان – ممکن است با تغییراتی روبرو شود که تأثیرات فوری این بیماری همه گیر بی سابقه را نشان می دهد. اگرچه احتمالاً ما می خواهیم فروشگاه بریتنی را به خود برگردانیم. پوشش كروناویروس از WIRED😓 چگونه coronavirus شروع شد و بعد از آن چه می شود؟ بزرگترین اسطوره ها ، شگفت زده – World of Warcraft ، وحشت coronavirus ما را کاملاً پیش بینی کرد
    
data داده های پرواز مقیاس عظیمی از Covid-19 را نشان می دهد. دنبال کنید WIRED در توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و لینکدین

    
        
            
                    
                                
                    

            
            
                    
                        دریافت ایمیل از WIRED ، توجیهی بدون مزخرف خود را در مورد بزرگترین داستان در فن آوری ، تجارت و علم است. در صندوق ورودی خود را هر روز هفته در 12:00 تیز.
                    

                
                با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، شما با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید
            

            
                
                        متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما خواهید شنید.
                
                
                        متأسفیم ، یک ایمیل نامعتبر وارد کردید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.