در روز چهارشنبه 10 فوریه به ما بپیوندید تا یک جلسه WIRED با رئیس EMEA ، Shimona Mehta و سردبیر WIRED ویرایشگر WIRED برای کشف استراتژی های جدیدی که خرده فروشان برای برجسته سازی آنلاین و حفظ مشتریان در حین تجارت الکترونیکی اتخاذ می کنند ، بررسی کنید. رونقی که با شیوع همه گیر Covid-19 سرعت گرفته است.
امروز ثبت نام کنید
تاریخ: چهارشنبه ، 10 فوریه 2021 زمان: 16.00 به وقت گرینویچ / 11.00 به EST دسترسی: رزرواسیون همگانی هم اکنون
قفل شدن ، ممنوعیت سفر و تعطیلی فروشگاه ها بزرگترین خرده فروشان جهان را مجبور به راه اندازی بازارهای آنلاین برای زنده ماندن کرده است – در برخی موارد ، آنها برای اولین بار به فروش مستقیم به مصرف کننده (DTC) می پردازند. اما همه تازه واردان تجارت الکترونیکی زیرساخت های لازم برای ارائه تجربه مشتری در سطح جهانی را نداشتند و سرانجام مشاغل کوچک خرده فروشی توانسته اند از مارک های بزرگتر برتری کسب کنند. برای شنیدن مطالعات موردی از بزرگترین بازرگانان Shopify در این جلسه جنجالی شرکت کنید. چالش ها و فرصت هایی که آنها در طی این همه گیر جهانی با آن روبرو بوده اند و چگونگی ایستادگی در فضای تجارت الکترونیکی شلوغ. امروز در اینجا ثبت نام کنید درباره Shimona Mehta تخصص Shimaona شامل بخش های خرده فروشی ، فناوری ، غذا و نوشیدنی است. او با نظارت بر بستر ابتکاری Shopify که مارک های با رشد و حجم بالا ، مانند Gymnashark ، Emma Bridgewater ، AllBirds و Heinz و همچنین مشاغل مستقل را قادر می سازد ، آینده تجارت الکترونیکی را شکل دهد. قبل از Shopify ، شیمونا نقش های ارشد را در نرم افزارهای مختلف ، FMCG و شرکت های تحقیقاتی مصرف کننده در کانادا و اروپا داشت. درباره WIRED Briefings
جلسات توجیهی WIRED که به عنوان افزونه نمونه کارهای کنفرانس زنده طولانی مدت WIRED طراحی شده است ، جلساتی پرتحرک ، عمدی و جذاب است که همان کالیبر بالای بلندگوها و برنامه نویسی های برجسته در یک رویداد WIRED را منعکس می کند. بخشی از مجموعه WIRED Foresight ، تنظیم شده توسط WIRED Editor ، Greg Williams.