استراتژی هایی برای کمک به نویسندگی استدلال
دانش آموزان کلاس نهم من مایل به بحث و گفتگو هستند. آنها از لذت خواهند برد و به طور مداوم در كنار اقتدار ، عقايد خود را گسترش داده و آن بازخورد را كه فقط توسط همكلاسي هايشان تأييد شده اند ، به دست خواهند آورد. جای تعجب ندارد – احساس احساسی در مورد یک موضوع دکمه داغ انرژی بخش است. با این وجود از طریق کمک به نوشتن بحث و گفتگو ، ما می توانیم به جوانان خود نشان دهیم که استدلال فقط در مورد متقاعد کردن شخصی از دیدگاه شما نیست – این همچنین در مورد تحقیق در مورد مشکلات ، جمع آوری اثبات ، مقاله من برای من تایپ و رشد یک ادعای ظریف است.
نوشتن استدلال بدون توجه به آنچه آینده دانشجویی ایجاد می كند ، مهارت اصلی است. انتظارات اصلی دولت مشترک از تدریس اصلی با ارسال استدلال پشتیبانی می کند ، و زبان آموزان در کلاس های دبستان با کسانی که می دانند چگونه به نشانه های خود کمک کنند ، می توانند از مزایای بلند مدت استفاده کنند.
ARGUMENT COMPOSING AS BELLS WORK
یکی از راه هایی که من آموزش نوشتن سؤال را ایجاد می کنم این است که باعث می شود افراد به طور روزمره بطور روزمره کار کنند ، علاوه بر این آموزش های اصلی. این یک روش مفید برای پیاده سازی استدلال در کلاس است فقط به این دلیل که نمی خواهید 2 هفته برای یک واحد جدید بسازید.
دیدگاه های مختلف سازمان دهنده
PDF 104. 16 KB
در عوض ، من در زنگ ، من دانش آموزان را از طریق مقاله ای تحویل می دهم تا ببینم که این بر اساس دوره های ما استوار است و دیدگاه روشنی را درباره نگرانی اعلام می کند. آنها قسمت اول سازمان دهنده تصویر را در اینجا وارد کرده ایم ، که به آنها کمک می کند تا ادعا ، اطلاعات پشتیبانی ، و ضدحضورهای نظری را انتخاب کنند. به زودی پس از سه روز خواندن متون غیرداستانی با قابلیت های مختلف ، سازمان دهنده لوگوی آنها به یک منبع مفید در نظر گرفته شده برای تشکیل ادعای شخصی خود از طریق پشتیبانی از داده ها در نوشتار کوتاه تر تبدیل می شود.
رهبر گرافیکی واقعی که من از آن استفاده می کنم در ابتدا با استفاده از منابع استدلال ارائه شده توسط پروژه ملی ارسال در کالج ، حرفه و برنامه نویسندگان جامعه آنلاین الهام گرفته شده است. آنها منابع لازم برای کالج مقدماتی به علاوه متوسطه را دارند که علاقمند به آموزش نوشتن نقطه هستند. همچنین می خواهم زمان واقعی هفته Kelly Gallagher را برای آخرین مقالات غیر داستانی بررسی کنم.
متحول شده با ایجاد ARGUMENT
یک راه اضافی برای تمرین نوشتن نقطه به وسیله آموزش به زبان آموزان است که از آن آگاه شوند و سپس از تکنیک های متداولی که در نوشتن بحث و گفتگو وجود دارد استفاده کنند. راهنمای فردریک هریس بازنویسی: روش های آسان برای انجام عناصر با مقاله ، اقدامات مشترک خوب را تشریح می کند:
نشان دادن: با استفاده از تجربیات ، معمولاً از منابع آنها ، برای روشن شدن موقعیت شما.
مجاز: تماس با اعتبار یک منبع برای کمک به راهنمایی به نظر شما.
استقراض: استفاده از زبان برخی نویسندگان دیگر برای کمک به افزایش ظرفیت به یک عامل.
گسترش: افزودن تفسیر به چت درباره وضعیت مورد نظر.
مقابله: پاسخ به استدلال های مخالف با راه حل های مناسب.
آموزش به افراد برای شناسایی این نوع حرکات نوشته شده یک روش مؤثر برای بهبود نگاه کردن به درک ، به ویژه مقالات غیر داستانی است. علاوه بر این ، آموزش محققان برای استفاده از این نوع حرکات در آهنگسازی خود باعث می شود که گزینه های عمدی دقیق تر و سپس نوشتن بهتر شود.
ARGUMENT POSTING ME THEMES WEB
کارآموزانی که با ذهنیت یک مشارکت کننده توجیهات را می خوانند ، می توانند آموزش دهند که اغلب حرکات تعیین شده در بالا و خیلی موارد دیگر را می شناسند. دانستن چگونگی نامگذاری از چه موقع و حتی به همین دلیل سازندگان از چند جمله جدید ، نقل و انتقال و همچنین سایر راهکارهای نحوی می توانند به دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه می توانند نقطه خاص خود را بطور مؤثر یاد بگیرند.
برای اینکه بتوانیم برخی از آشنایی دانش آموزان ما را با این راهکارهای نحوی تکمیل کنیم ، جرالد گراف به همراه کتی بیرکنشتاین توصیه می کنند با ایجاد الگوهای طراحی در کتاب خود می گویند ، پاسخ من این است: تکنیک هایی که در نوشتن مدارس مطرح است. گراف و بیرکنشتاین الگوهای گسترده ای را برای دانش آموزان جوان فراهم می کند تا از آنها در سناریوهای ترانزیت ویژه استفاده کنند. مانند این مطالب را در نظر بگیرید که معمولاً در درون استدلال به نظر می رسد:
از یک طرف…
از طرف دیگر…
من موافقم كه …
منظور این نیست كه بگوید چه خواهد شد …
شما باید مراقب باشید که دانش آموزان خود را با استفاده از یک الگوی طراحی منتشر کنند ، من لحظه ای همان احساس را احساس کردم اما وقتی افراد خود را به طور هدفمند این افکار را در تولید آنها قرار می دهم ، پیشرفت بسیار خوبی را در ارسال استدلال آنها دیدم. ارائه عباراتی مانند این افراد به آنها کمک می کند تا تصورات خود را به گونهای مدیریت کنند که یک امر بزرگ بهتر به قالب واقعی استدلال خود بپردازند.
وقتی زبان را در مورد بحث و گفتگو به دانشجویان می آموزیم ، من به این افراد كمك می كنم كه در صورت عدم استفاده از اسكلت دست یابند. در طول زندگی خود ، شاید نیاز باشد دیگران را ترغیب کنیم تا به اهداف مورد نظر خود برسند. در این روش ، نوشتن اختلاف نظر مهمترین وسیله ای است که می توانیم به جوانانمان آموزش دهیم که از آنها استفاده کنند.