این سال برای کسانی که علاقه مند به اتومبیل های برقی هستند ، سال خوبی خواهد بود ، با بسیاری از پرتاب های مشهور از همه تولید کنندگان بزرگ ، که همه ما – در آخر – وقتی صحبت از انتخاب شما خواهد شد ، برای انتخاب خود خراب خواهیم کرد. بعد ، یا در مرحله اول ، EV. با توجه به این مسئله ، منطقی خواهد بود که BMW می خواست خودروی برقی پرچمدار جدید خود را در اسرع وقت در سال 2020 از بین ببرد. این همچنین یک تولید مهم آلمانی برای تولید کننده آلمانی است زیرا Mini Electric جایگزین خواهد شد BMW i3 به عنوان پرچمدار این خودرو تمام برقی است. علاوه بر این ، ارزانترین EV در ترکیب BMW خواهد بود – از 24،400 پوند شروع می شود ، هزینه آن به مراتب کمتر از i3 است. و آخر اینکه ، به نظر می رسد همه علاقه مند به نسخه برقی یک اتومبیل نمادی مانند Mini هستند. در مورد Mini Electric بیشتر از هر EV دیگری که آزمایش کرده ایم از شما سؤال شده است.
بعد از برداشت های اول رانندگی ما این فرصت را داشتیم که زمان بیشتری را در پشت فرمان مینی برقی بدست آوریم تا یک بررسی کامل به شما ارائه دهیم. و این تقریباً همه خبرهای خوب است
مینی اصلی از بحران سوئز در سال 1956 در خارج از سهمیه بندی بنزین متولد شد و بازار انگلستان را برای وسایل نقلیه با سوخت مناسب باز کرد. بنابراین مناسب است که Mini باید در پاسخ به تقاضا برای اتومبیل های برقی متولد شود. و در اینجا هیچ جادویی با جادوی Mini رخ نداده است ، و هیچ خطی با این خط ها ایجاد نمی شود تا این موضوع آینده نگر باشد. فقط تغییرات ظریف EV را از موتور احتراق داخلی (ICE) مانند مشبک پر شده در جلو و نشان های زرد دور می کند. جدای از این همه بسیار آشنا و خوشایند است – و دلیل خوبی برای آن وجود دارد: Mini Electric بر روی معماری Mini Mini ساخته شده است.
این هم خوب است هم بد. این بدان معناست که BMW دقیقاً می دانست که چه کار می کند با خاموش کردن نسخه قدیمی ICE برای موتور الکتریکی در جلو. نکته منفی این است که در حالی که i3 از مواد صرفه جویی در وزن مخصوص وزن و طراحی معماری دقیقاً برای خود بهره می برد ، Mini از مزایا و برخورد ویژه ای برخوردار نیست. اکنون جلوی آن قرار دارد (البته i3 در عقب بود) ، موتور الکتریکی مینی در قفس فلزی قرار دارد تا از آن در برابر ضربه های جلو محافظت کند. همچنین پرانتزهای استیل اضافی وجود دارد که در آن ICE Mini مجدداً از آلومینیوم برای تقویت استحکام موتور استفاده کرده و جلوی تصادفات را بیش از حد خسته نمی کند.
به طور واضح ، از آنجا که مهندسین از لحاظ طراحی بدنه محدود شده اند ، سیم کشی و باتری در جایی قرار گرفته اند که شافت محرک و لوله های اگزوز قرار داشته باشد ، باتری های بیشتری در فضایی که مخزن سوخت را در زیر عقب قرار می دهند. صندلی برای قرار دادن باتری t شکل در اتومبیل فقط 14 پیچ مورد نیاز است – و این در 35 ثانیه انجام می شود.
به منظور جابجایی باتری بزرگ در داخل ، BMW مجبور بود خودرو را کمی بالا ببرد ، اما به لطف وزن سنگین آنها (در اینجا 96 سلول باتری چیده شده در یک بسته لیتیوم یونی با 12 ماژول 32.6kWh 12 مجهز است). نیروی جاذبه پایین تر است ، به همین دلیل خیلی خوب رانده می شود – بیشتر در مرحله بعد. در جلسه تست 53 مایل ما که در آن بین رانندگی روحیه ای و معمولی متناوب بودیم ، دقیقاً 50 درصد از قدرت ماشین را استفاده می کردیم. مطابق رویه تست تست خودرو در سراسر جهان ، مینی برقی می تواند بین 124 تا 144 مایل حرکت کند و به نظر می رسد ارقام ما این موضوع را تأیید می کنند. در صورت رانندگی با مراقبت از خودرو ، 145 مایل خارج از اتومبیل با یک بار شارژ مشکلی نخواهد داشت. گفته می شود ، با در نظر گرفتن Mini نمی توانید دامنه وسیعی از سایر خودروهای با اندازه مشابه ، از جمله Kia Soul EV با دامنه شهری 400 مایل و 280 مایل برد دور را نادیده بگیرید. این یک منطقه کلیدی است که شما نمی توانید به آن کمک کنید اما آرزو می کنید BMW به نوعی کمی بیشتر از باتری های این اتومبیل فشرده شده باشد ، یا جایی برای باتری های بیشتر پیدا کند.
در مورد شارژ ، Mini Electric با کابل های خانگی و عمومی برای شارژ AC و DC همراه است. اگر می توانید یک ایستگاه شارژ سریع 50 کیلو وات DC پیدا کنید ، Mini فقط می تواند ظرف 36 دقیقه 80 درصد شارژ را از روی تخت دریافت کند. برای شارژ AC با وزن 11 کیلووات ، این میزان به 150 دقیقه می رسد. اگر با یک شاخه سه پین در خانه شارژ می شوید – همانطور که اکثریت قریب به اتفاق ما این کار را انجام می دهند – به دنبال 12 ساعت برای گرفتن یک باتری کامل هستید. بسته باتری خود دارای ضمانت هشت سال یا 100،000 مایل است.
هیچ تکذفی وجود ندارد که مینی برقی برای رانندگی بسیار سرگرم کننده باشد. این خودرو می تواند از صفر به 62 مایل در ساعت در 7.3 ثانیه با حداکثر خروجی 184 اسب بخار و گشتاور 270 نیوتون متر برسد – اینها ارقامی قابل مقایسه با کوپر S هستند اگر این واقعیت را نادیده بگیرید که اگر حداکثر سرعت در اینجا محدود به 93 مایل در ساعت باشد مینی احساس می کند در حالی که کاشته شده است توانایی های شبیه به go-kart جهت شلاق زدن گوشه های تنگ و یا سرعت بخشیدن به دور از جاده های جانبی. همچنین ، مکانیک دریچه گاز در Mini Electric بسیار خوب است. این پاسخگو اما ظریف است ، به این معنی که هنگام فشار دادن بر روی شتابدهنده فقط برای تحویل نیرو موردنظر شما نیازی به حدس و گمان لازم نیست. شما چهار حالت رانندگی (ورزش ، میانه ، سبز و سبز +) دارید. احساس کردیم Mid بهترین ترکیب است. و در حالی که می توانید ترمز احیا کننده را با یک لرزش سوئیچ سبک کنید ، تنها در چند مایل به سرعت با یک پدال رانندگی عادت می کنید و کاملاً ترمز را از دست می دهید. برای اینکه به شما ایده ای بدهیم که قدرت متوقف کردن ترمزهای احیا کننده چقدر قدرتمند است ، ما توانستیم از 15 مایل در ساعت به حالت ایستاده در 15 ثانیه حرکت کنیم و فقط با ترمیم زیاد و لمس ترمزها دستگیر نباشیم. بعلاوه بالاترین تعارفی که می توانیم از Mini Electric بپردازیم این است. بعد از 20 مایل رانندگی ، کاملاً فراموش کردیم که با ترکیبی از خطوط کشور و خیابان های شهر ، جاده ای را سوار می شویم. در نتیجه ، قلب مینی بر خلاف مسافت طولانی هنوز در رانندگی شهری قطعاً در رانندگی شهری است.
در داخل Mini Electric شما با یک مجموعه هوشمند از سوئیچ ها ، صفحه نمایش و چرخ دنده ها استقبال می شوید. در این دوره ، اتومبیل های برقی غالباً دارای مشخصات جنجالی هستند اما این مسئله همیشه اتفاق نمی افتد ، بنابراین از آن لذت ببرید در حالی که ماندگار است. در حالت دیجیتال رنگی 5.5 اینچی فاکتورهای مختلفی از جمله جریان فعلی انرژی و دامنه را نمایش می دهد ، در حالی که پیمایش در صفحه لمسی مرکزی 6.5 اینچی پاسخگو نمایش داده می شود. به روزرسانی ترافیک به طور خودکار به ناوبری پیوند می یابد ، دامنه خودرو را به روز می کنید – و به همین دلیل است که ناوبار شنبه ، معمولاً یک مضراب اضافی در مینیس ، در مورد برقی استاندارد است. باهوش است ، اگر ماشین فکر کند شما قصد دارید تا پایان سفر خود را به آن نرسانید ، شما را به سمت ایستگاههای شارژ عمومی در محدوده تا بالا حرکت می دهد. شما می توانید یک سیستم صوتی (بلند) هارمون کارون را تنظیم کنید ، صفحه نمایش ، چراغ های LED ماتریسی ، شارژ تلفن بی سیم در قسمت بازوی مرکزی و یک نسخه قابل ملاحظه ای بزرگتر از 8.8 این صفحه نمایش لمسی Infotainment ، که پیشنهاد می کنیم ارزش اضافی داشته باشد.
تنها نزولی فضای موجود در عقب است. اتاق چهار بزرگسال؟ آره. اما فقط فقط – و شما نمی خواهید مدت طولانی در عقب باشید. ما نمی توانیم كمك كنیم اما نمی دانیم چه كاری می توانست انجام شود مینی كه شاسی مخصوصی برای Electric ایجاد كرده است. با این حال ، اگر BMW این مسیر را طی کرده بود ، به هیچ وجه قادر نخواهید بود یک Electric را با قیمت 600 پوند کمتر از مدل معادل Cooper S انتخاب کنید. ممکن است گوشه های گوشه ای در ایجاد Mini Electric قطع شده باشد ، اما گفتن آن دشوار است. جایی که یکبار پشت فرمان می روید حس سرگرمی قابل لمس است و رسیدگی به طرز هیجان انگیزی پاسخگو است. و با وجود استفاده از معماری قدیمی Mini ، این یک جایگزین خوب برای i3 BMW است. مسئله وجود دارد ، بله. این محدوده قبلاً توسط برخی از رقبا بهتر به دست آمده است و زیرساخت شارژ هنوز وجود ندارد که بتواند به ایستگاههای شارژ فوق سریع متکی باشد. فضای موجود در قسمت عقب خودرو تنگ است و سازش باعث شده است خودروی جدیدی به جسد قدیمی تبدیل شود. اما بعد از گذراندن چند هفته از اتومبیل ، تمام آنچه را که به یاد دارید شادی است که القا می کند. شما فکر می کنید که آیا این انرژی الکتریکی یا سوخت فسیلی است. این البته تا زمانی که مجبور نیستید دوباره آن را دوباره پر کنید. بر اساس میانگین 1616 پوند در هر کیلووات ساعت به طور متوسط ، بالا رفتن از Mini Electric تا شارژ کامل فقط 5.31 پوند هزینه دارد. این بدان معنی است که یک مایل برای شما چهار پنس هزینه دارد. بنابراین تقریباً هیچ هزینه ای برای رانندگی ندارد. سرگرمی ویروس از WIRED😓 چگونه آغاز شد و بعد از آن چه اتفاق می افتد؟ ❓ آیا الکل کوراو ویروس را می کشد؟ بزرگترین اسطوره ها ، شگفت زده – World of Warcraft ، وحشت coronavirus ما را کاملاً پیش بینی کرد
data داده های پرواز مقیاس عظیمی از Covid-19 را نشان می دهد. دنبال کنید WIRED در توییتر ، اینستاگرام ، فیس بوک و لینکدین
دریافت ایمیل از WIRED ، توجیهی بدون مزخرف خود را در مورد بزرگترین داستان در فن آوری ، تجارت و علم است. در صندوق ورودی خود را هر روز هفته در 12:00 تیز.
با وارد کردن آدرس ایمیل خود ، شما با خط مشی رازداری ما موافقت می کنید
متشکرم. شما با موفقیت در خبرنامه ما مشترک شدید. به زودی از ما خواهید شنید.
متأسفیم ، یک ایمیل نامعتبر وارد کردید. لطفاً تازه کنید و دوباره امتحان کنید.