از اولین پرواز برادران رایت در کیتی هاوک در سال 1903 به سمت "تاکسی های هوایی" برخاست عمودی که در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شده است ، داستان حمل و نقل هوایی داستان اختراع است. برخی از این پیشرفت ها موجبات پیشرفت در کل صنعت را فراهم کرده اند. وسایل فرود را جمع کنید که برای اولین بار در هواپیمای دریایی A-1 Triad در سال 1911 دیده شد و هنوز هم امروزه رایج است. یا به موتور جت نگاه کنید ، که در جهان از سفر تجاری هوایی در دنباله دار 1952 د Havilland آغاز شد و نحوه کار و بازی ما را تغییر داد. با این حال ، فن آوری های دیگر نقش کم رنگ و کم اهمیت ایفا کرده اند. به عنوان مثال ، ساعت مچی را در نظر بگیرید.

ساعت ها توسط خلبانان برای محاسبه سرعت ، مسافت ، سوخت – یا صرفاً گفتن زمان – در حالی که در کنترل بودند ، در آغوش گرفتند. یکی از برندهایی که به خصوص با پرواز مترادف شده است ، ساعت ساز لوکس سوئیس Breitling است. هنگامی که لئون بریتینگ در سال 1884 کارخانه Breitling را در سنت ایمایر تأسیس کرد ، وی تصمیم گرفت که بر روی وقایع نگاری تمرکز کند: دستگاههای فنی برای حرفه ای هایی که برای ثبت زمان نیاز داشتند ، نه اینکه فقط آنرا پیگیری کنند. از آنجا که این افراد از جیب به مچ مهاجرت می کردند ، این شرکت نوآوری های خود را معرفی کرد و سران پیشگامان پرواز را چرخاند. با گذشت چندین دهه ، خط خلاقانه Breitling از بین نرفت. از Navitimer سال 1952 (در واقع یک کامپیوتر آنالوگ پرواز برای مچ دست) تا اورژانس 1995 (با چراغ پریشانی آن) ، همچنان ابزارهای برجسته را به داخل کابین خلبان وارد می کند.
بنابراین ، آینده چه خواهد بود؟ به طور طبیعی ، Breitling به دنبال تغییر ایجاد کننده هایی است که مسافرت هوایی را به سمت افق های جدید سوق می دهند. اخیراً این گروه Aviation Pioneers Squad خود را مونتاژ کرده است ، گروهی نخبه که از سه رشته مختلف پرواز استقبال می کنند. اسکات کلی وجود دارد که رکورد طولانی ترین مدت زمان در فضا توسط یک فضانورد ناسا را در اختیار دارد. Rocío González Torres ، خلبان جنگنده اسپانیایی است که با الهام از زنان هواپیما از فردا. و لوک بنیستر ، یک چراغ برجسته در ورزش های در حال ظهور مسابقات بدون سرنشین است.

آنها در یک لحظه اشتهایی با Breitling به نیروهای خود می پیوندند. این شرکت یکی از ساعتهای بسیار موردعلاقه خود را برای خدمت به نسل بعدی هواپیما ها دوباره طراحی کرده است: Avenger. این مجموعه که برای اولین بار در سال 2001 راه اندازی شد ، کدهای پرنعمت را در بین ساعتهای خلبانان رواج می دهد. در عوض ، با زوایای قوی ، مواد سبک – و دوام ناخن های مقاوم در برابر ضربه ، مقاوم به شوک ، به آینده گره می زند. شركت Breitling قصد دارد تا قطعات مورد تجسم را متناسب با هدف قرار دهد ، چه در كنترل هواپيماي مافوق صوت ، براي خلبان كردن يك پهپاد و چه در خط مقدم هر يك از اين روندهاي مخرب ديگر …
تاكس هاي هوايي
مسابقه تسلط بر بازار "تاکسی هوایی" در حال ظهور ، که تحلیلگران پیش بینی می کنند تا سال 2040 به ارزش 2.9 تریلیون دلار خواهد بود. اما این "وسایل نقلیه برخاست و فرود عمودی" ، همانطور که صنعت از آنها تعریف کرده است ، به نظر نمی رسد مانند پرواز باشند. ماشین ها. درعوض ، آنها شبیه هواپیماهای بدون سرنشین غول پیکر چند روتور هستند که توسط خلبانان ویژه پرواز می شوند و از لحاظ مهم برای سیاره ما موتورها برقی خواهند بود. یکی از تولید کنندگان قصد دارد آزمایش های پرواز را در اواخر سال جاری با هدف شروع عملیات تجاری تا اوایل سال 2023 آغاز کند.
هتل های فضایی
موجی از کارآفرینان مشاغل هتل های فضایی را راه اندازی می کنند – و اینها سرمایه گذاری های جدی هستند. به عنوان مثال ، یکی از مدیران سابق ایستگاه فضایی بین المللی ، که قبلاً با ناسا قراردادی را برای تهیه یک ماژول تجاری برای ISS تضمین کرده است ، تقدیر می کند. این ایده سؤالات زیادی را ایجاد می کند ، از جمله اینکه آیا خطرات سلامتی مرتبط با گذراندن یک دوره زمانی خارج از سیاره وجود دارد یا خیر. این جایی است که اسکات کلی ، فضانورد پیشین آمریکایی وارد کشورمان می شود. با گذشت 520 روز از ISS به زمین خیره شده ، عضو گروه پیشگامان هواپیمایی Breitling Aviation در حال همکاری با ناسا برای درک چگونگی تغییر فضا در بدن انسان است.
حمل و نقل به نقطه به نقطه
بازگشت در سال 1962 بود که فرمانده ستوان اسکات کارپنتر برای سفر خود به مدار زمین ، یک Breitling Navitimer اصلاح شده را پوشید و بهترین آن را به عنوان اولین زماننگاری سوئیس در فضا رقم زد. تقریباً شش دهه بعد از آن ، الگوی پرواز فضا به اندازه گذشته است – اما ما به یک نقطه فروخوردن رسیده ایم. به عنوان مثال ، تعدادی از شرکت های فضایی خصوصی در مورد سفر "نقطه به نقطه" بحث می کنند. این ترجمه به عنوان یک پرواز فضایی زیر مداری از یک مکان به زمین دیگر ، مسیری مانند نیویورک تا شانگهای را تنها 40 دقیقه طی می کند. اگر بتوان بر موانع ایمنی غلبه کرد ، تحلیلگران پیش بینی می کنند که این بازار سالانه بیش از 20 میلیارد دلار ارزش داشته باشد.
هواپیماهای برقی
با افزایش فشار اضطراری آب و هوا ، سن هواپیماهای برقی شروع به طلوع می کند. به عنوان مثال ، در ماه دسامبر ، یک هواپیمای تجاری برای یک پرواز 15 دقیقه ای که کاملاً با باتری ها انجام می شود از ونکوور پیاده شد ، در حالی که یک سازنده دیگر ادعا می کند که یک شرکت هواپیمایی منطقه ای آمریکا برای همه الکتریکی خود "سفارش دو رقمی" قرار داده است.
این انقلاب ممکن است فوایدی فراتر از محیط زیست داشته باشد: این امر می تواند باعث رونق شرکت های هواپیمایی شود که هواپیماهای کوچکتری را ارائه می دهند و می توانند مدل "ناخوشایند و گفتگو" ناخوشایند را دور بزنند که امروزه در صنعت رایج است.
آینده زن است [19659006] حمل و نقل هوایی دارای سابقه ضعیفی در تنوع جنسیتی است و به آرامی شروع به تغییر می کند – تعداد دارندگان گواهینامه دانش آموزی FAA در حال حاضر دو برابر چیزی است که یک دهه پیش بود – و زنانی مانند Rocío González Torres به الگویهای مهم تبدیل شده اند. تورس در رده های بالای کلاس خود در آموزش خلبانی و همچنین در آکادمی جنگنده به پایان رسید ؛ از آنجا او به اولین زن اسپانیایی تبدیل شد که 1000 ساعت را در یک جنگنده F-18 وارد کشور کرد. عضو Breitling Squad چنین می گوید: "امیدوارم دختران و خانم های جوان الهام گرفته و تشویق شوند تا از رویاهای خود پیروی کنند و مسیرهای ناشناخته را طی کنند."
هواپیماهای هوایی ، redux
پرواز سبکتر از هوا در حال حاضر برای پرواز محفوظ است. سرگرمی ها یا ماجراجویان – افرادی مانند Bertrand Piccard. در سال 1999 ، با سفر در Breitling Orbiter 3 ، او اولین کسی شد که در تمام نقاط جهان بدون وقفه بالون زد. اما در آینده ، این نوع پرواز می تواند مرسوم تر شود. نسل جدیدی از هواپیماهای دریایی امن تر در حال ظهور است: یک استارت آپ پاریس در حال ساختن یک مدل 150 متر برای بلند کردن سنگین در محیط های از راه دور است که توسط دولت های فرانسه ، چین و کبک پشتیبانی می شود. بزرگترین پیمانکار دفاعی جهان هواپیمای هوایی را طراحی کرده است که امیدوارند در کالیفرنیا مونتاژ شود. و یک شرکت انگلیسی در حال ساخت یک هواپیمای هیبرید الکتریکی است که قصد دارد تا سال 2025 را تحویل دهد تا پیش از آنکه مشتریان خود را با یک سفر دریایی لوکس به قطب شمال برساند.
فرزندان کنکورد
حمل و نقل هوایی از معدود صنایعی است که در آن رگرسیون قابل توجهی رخ داده است: با مرگ کنکورد دیگر ما یک ناو مسافر مافوق صوت نداریم. اما تعدادی از شرکت های نوپا می خواهند این مسئله را تغییر دهند ، مهمترین آنها لباس آمریکایی که 141 میلیون دلار برای توسعه یک هواپیمای مسافربری مافوق صوت 55 مسافر جمع آوری کرده است – و این کار را به گونه ای انجام دهند که "پشتیبان هدف موجود سازمان ملل از رشد خنثی کربن باشد. در حمل و نقل هوایی " پیش بینی می شود مدل یک سوم تظاهرات کننده در سال جاری آزمایش شود و دو اپراتور هواپیمایی نیز در حال حاضر 30 پیش سفارش را برای چیز واقعی در نظر گرفته اند.
طراحی فوق العاده طولانی حمل و نقل
طراحی هواپیما تابعی از ضرورت است. . پشه دو Havilland را بردارید. وقتی RAF به یک بمب افکن سریع احتیاج داشت ، آنها برای حفظ وزن خود راه هایی را برای ساخت این هواپیما در درجه اول از چوب یافتند – دستاوردی که در ساعت مچی Mosquito از Breitling's Aviator 8 B01 Chronograph 43 ساخته شده است. در حال حاضر ، این فضای داخلی هواپیما در صفحه نقشه است. پس از آزمایشات موفقیت آمیز پروازهای مستقیم بین کشورهایی مانند استرالیا و انگلستان ، مسافت طولانی به عنوان نقطه اصلی صحبت در جهان حمل و نقل هوایی ظاهر شده است. اکنون ، اپراتورهای هواپیمایی در تلاش هستند تا با کابین هایی که دارای نوآوری هایی مانند فضاهای اجتماعی است ، تحمل کنند.
تسلط هواپیماهای بدون سرنشین
هواپیماهای بدون سرنشین در همه جا ظهور می شوند ، از صنایع سنگین گرفته تا تحویل بسته ها – و همچنین در سرگرمی. کوادکوپترهای تحت کنترل رادیویی مانند گذشته هرگز دنیای ورزش و حمل و نقل هوایی را گرد هم نمی آورند ، زیرا مسابقات بدون سرنشین به یک تجارت بزرگ تبدیل می شود ، با پول جایزه به صدها هزار نفر و خلبانان پیگیری های جدی می گیرند. یکی از اعضای Breitling Squad ، لوک باننیستر ، قهرمان سه بار جهان با XBlades Racing است.
اتوماسیون
آینده در مورد همگرایی فن آوری ها است و مطمئناً megatrend هوش مصنوعی خود را در حمل و نقل هوایی حس می کند. این امر به تعداد بیشتری از وسایل نقلیه خودمختار در آسمان ترجمه خواهد شد – نه تنها هواپیماهای سنتی مانند هواپیماهای حمل و نقل ، بلکه همچنین انواع جدیدی از جمله تاکسی های هوایی. در واقع ، نظرسنجی سال گذشته 22000 نفر نشان داد 70 درصد مایل به سفر در یک هواپیمای مستقل هستند. این برای هواپیما بازی ها تمام نشده است. شرکت ها به احتمال زیاد می خواهند یک خلبان ایمنی در کابین خلبان در صورت بروز هرگونه مشکلی به عهده بگیرد. از این گذشته ، مغز انسان هنوز هم قدرتمندترین رایانه در جهان است. در حال حاضر.
–
برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید